Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„LTG Link“ geležinkelio stotyse diegs bilietų pardavimo automatus

„Lietuvos geležinkelių“ Grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse diegs modernius bilietų pardavimo automatus (bilietomatus), rašoma „Lietuvos geležinkelių“ pranešime spaudai.
Linas Baužys
Linas Baužys / „Lietuvos geležinkelių“ nuotr.

Pagal „LTG Link“ užsakymą bilietomatus pagamins jungtiniu veiklos pagrindu veikiančios Lenkijos bendrovės „Mera Systemy“ ir „Mera-Serwis“. Viešąjį pirkimą laimėjusios tiekėjos už beveik  1,7 mln. eurų užtikrins 33 bilietomatų gamybą, stebėjimo ir valdymo sistemos diegimą, sistemos palaikymą ir nuolatinę priežiūrą eksploatavimo laikotarpiu.

Planuojama, kad šiemet bus pradėti „LTG Link“ keleiviams skirtų modernių bilietomatų projektavimo, programavimo ir įrengimo darbai. Pirmieji bilietomatai turėtų pradėti veikti šių metų pabaigoje.

Įdiegus naujuosius bilietomatus traukiniais keliaujantys žmonės galės patogiai ir savarankiškai įsigyti bilietus net 23 geležinkelio stotyse. Devyniose iš jų galimybė įsigyti bilietus bus sukurta naujai – pastaraisiais metais jose bilietų pardavimas nebuvo vykdomas.

„Besikeičiant keleivių poreikiams nuolat ieškome sprendimų, kurie leistų žmonėms planuoti keliones ir keliauti dar patogiau. Diegiame inovatyvius sprendimus tam, kad augiau kaip 20-yje pagrindinių šalies stočių bilietus galėtume pasiūlyti įsigyti dar greičiau ir paprasčiau: patogiu metu, be eilių ir vos 2-3 paspaudimais.

Naujosios technologijos padės mums teikit paslaugas dar profesionaliau ir efektyviau. Kolegų, dirbančių tiesiogiai su klientais, kompetencijas nukreipti į keleivių aptarnavimą, konsultavimą ir pagalbą jiems visos kelionės metu. Tęsiame savo įsipareigojimą diegti visiems žmonėms pritaikytus sprendimus, todėl naujieji bilietomatai bus pritaikyti ir žmonėms, turintiems individualių poreikių“, – sako „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

Bilietomatai bus pritaikyti žmonėms, turintiems individualių poreikių: operacinės dalys (lietimui jautrūs ekranai ir atsiskaitymo įrenginiai) bus lengvai pasiekiami žmonėms su ribotu judumu, regos negalią turintys keleiviai galės reguliuoti ekrano ryškumą, simbolių dydį, bilietomatais lietuvių kalba galės naudotis ir aklieji.

„Pastaraisiais metais „Mera“ įdiegė tūkstančius išmanių bilietų automatų ir taip prisidėjo prie viešojo transporto kokybės gerinimo. „LTG Link“ skirti bilietomatai yra ir modernūs patikrinti įrenginiai. Tokio modelio ir patrauklaus dizaino bilietomatai jau veikia Austrijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Bulgarijoje, Prancūzijoje ir Nyderlanduose. Bendrovės inžinieriai juos kūrė taip, kad bilietomatai būtų pritaikyti žmonėms su individualiais poreikiai – jie atitinka visus Europos standartus, skirtus užtikrinti tinkamumą naudoti žmonėms, turintiems judėjimo ar regos negalią“, – sako Łukasz Wiśniewski, „Mera Systemy“ generalinis direktorius.

Bendrovė planuoja ir toliau didinti paslaugų prieinamumą, todėl artimiausiais metais tikisi pradėti bilietų prekybą per fizinį partnerį, kuris turėtų veikti žmonėms paprastai pasiekiamose vietose.

Naujaisiais bilietomatais stotyse keleiviai galės naudotis nuo pirmo iki paskutinio dienos traukinio. Naujausiais Lietuvos banko duomenimis, net trys ketvirtadaliai Lietuvos gyventojų prioritetą teiktų atsiskaitymui negrynaisiais pinigais. Atsižvelgiant į daugiametes tendencijas vis dažniau atsiskaitymui naudoti banko korteles ar išmaniuosius įrenginius bei siekiant itin efektyvaus bilietomatų valdymo, juose bus galima atsiskaityti tik banko kortelėmis.

Tam, kad bilietomatų diegimas būtų kuo sklandesnis, stotyse, kuriose iki šiol nebuvo galimybės įsigyti bilietų, du mėnesius nuo jų įdiegimo bendrovės darbuotojai asistuos bilietomatais pasinaudoti norintiems keleiviams.

Informacija ir pagalba keleiviams bus siūloma ir tose stotyse, kuriose iki šiol veikė bilietų kasos. Planuojama, kad įdiegus bilietomatus keleiviai bent mėnesį laiko galės bilietus pirkti juose, kasose arba būsimosiose alternatyviose bilietų pardavimo vietose. Vėliau kasų darbas bus stabdomas, o už bilietus grynaisiais atsiskaityti pageidaujantys keleiviai tai galės padaryti traukiniuose arba alternatyvioje bilietų pardavimo vietoje.

Tokiu būdu bus užtikrintos galimybės tiek patogiai išbandyti naujuosius bilietomatus, tiek, esant poreikiui, už bilietus atsiskaityti grynaisiais pinigais ar juos įsigyti patogiausiu būdu – internetu ar mobiliąją programėle.

Kaip ir iki šiol, keturiose pagrindinėse šalies stotyse – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių – veiks „LTG Link“ informacijos centrai. Jų darbuotojai galės padėti įsigyti bilietus iš automatų bei padėti kitais su kelionėmis traukiniais susijusiais klausimais. Vilniuje dėl stoties remonto darbų bilietų kasos jau dabar perkeltos į čia įsikūrusį informacijos centrą.

Planuojama, kad naujieji bilietomatai bus pastatyti šiose geležinkelio stotyse: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Lentvario, Kaišiadorių, Švenčionėlių, Kazlų Rūdos, Vilniaus oro uosto, Trakų, Varėnos, Naujosios Vilnios, Ignalinos, Visagino, Marijampolės, Jonavos, Kėdainių, Kretingos, Plungės, Telšių, Radviliškio, Pabradės ir Vievio. Tikslus stočių, kuriose pradės veikti bilietomatų sąrašas, bus patikslintas vėliau.

Viešojo pirkimo rezultatai buvo vertinami pagal ekonominius naudingumo kriterijus. Viešąjį pirkimą laimėjusios jungtiniu veiklos pagrindu veikiančios bendrovės „Mera Systemy“ ir „Mera-Serwis“ Lenkijoje lyderiauja  savitarnos sprendimų diegimo srityje. „LTG Link“ su jomis pasirašė 5 metų paslaugų teikimo sutartį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos