Oro linijų grupę, kuriai taip pat priklauso vežėjos „Austrian Airlines“, „Swiss“ ir „Brussels Airlines“, praėjusį birželį nuo bankroto išgelbėjo Vokietijos vyriausybės suteikta pagalba.
Bendrovė buvo priversta pradėti skausmingą restruktūrizaciją, kad galėtų sumažinti išlaidas. Tai reiškia ir tūkstančių darbo vietų atsisakymą.
Kalbėdamas apie kapitalo didinimą, grupės vadovas Carstenas Spohras teigė, jog tai padės įmonei „grįžti prie finansinio stabilumo“ po itin sudėtingų metų.
Didžioji surinktos sumos dalis bus skirta valstybės suteiktai pagalbai grąžinti, pridūrė jis.
Planuojama nauja akcijų emisija įvyks šiais ar kitais metais, praėjusią savaitę pranešė bendrovės finansų direktorius Remco Steenbergenas.
Tokios kapitalo didinimo priemonės paprastai nėra džiugiai sutinkamos akcininkų, nes jos iš esmės sumažina apyvartoje esančių akcijų vertę.
„Lufthansa“ iki šiol panaudojo 2,5 mlrd. eurų iš 6,8 mlrd. eurų vertės valstybės pagalbos.
Vasario mėnesį grupė grąžino milijardą eurų.
Kaip ir kitos oro linijų bendrovės visame pasaulyje, „Lufthansa“ buvo priversta nutupdyti savo lėktuvus, kai įvairių šalių vyriausybės uždarė sienas pandemijos pradžioje, siekdamos sustabdyti koronaviruso plitimą.
Prasidėjęs atsigavimas praėjusią vasarą pasirodė buvęs trumpalaikis, o kelionių paklausa išliko maža.
Pabrėždama laukiantį ilgą kelią į atsigavimą, „Lufthansa“ kovo mėnesį teigė, kad jos pajėgumai pasieks 90 proc. 2019 metais užfiksuoto lygio tik „dešimtmečio viduryje“.