„Lufthansa“ paskelbė III ketvirčio grynąjį pelną ir prognozavo didelę kelionių paklausą

Vokietijos oro linijų milžinė „Lufthansa“ ketvirtadienį pareiškė, jog „pandemija liko praeityje“, pranešusi apie didelį trečiojo ketvirčio grynąjį pelną, ir prognozavo didelę paklausą ateinančiais mėnesiais.
Lėktuvas
Lėktuvas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Lufthansa“ patyrė didelių nuostolių, kai koronavirusas sustabdė kelionių oru pramonę, o 2020 metais įmonei pagalbos ranką turėjo ištiesti Vokietijos vyriausybė.

Visgi ekonomikai atsivėrus ir paklausai stipriai atsinaujinus, vežėja atsigavo greičiau nei tikėtasi.

Grupė nuo liepos iki rugsėjo uždirbo 809 mln. eurų (814 mln. JAV dolerių) grynojo pelno, palyginti su 72 mln. eurų nuostoliu per tą patį laikotarpį pernai.

Generalinis direktorius Carstenas Spohras pareiškė, kad grupė „paliko pandemiją praeityje ir optimistiškai žiūri į ateitį“.

„Noras keliauti, taigi ir kelionių orlaiviais paklausa, nesiliauja“, – pažymėjo bendrovės vadovas.

Pasak jo, prie rezultato prisidėjo visi verslo segmentai – nuo ​​keleivinių skrydžių iki logistikos padalinio.

Rugpjūčio mėnesį vežėja pranešė apie pirmąjį grynąjį pelną po pandemijos.

Trečiojo ketvirčio pajamos per metus išaugo beveik dvigubai iki 10,1 mlrd. eurų.

Grupės oro linijų bendrovėmis per ketvirtį skrido daugiau nei 33 mln. keleivių, palyginti su 20 mln. skaičiumi per tą patį laikotarpį pernai.

„Lufthansa“ komercinės oro linijų bendrovės grįžo į pelningumą – koreguotas veiklos pelnas siekė 709 mln. eurų, palyginti su nuostoliu prieš metus.

„Lufthansa“ teigė mananti, kad kelionių orlaiviais paklausa ir ateinančiais mėnesiais išliks didelė, o ketvirtąjį ketvirtį tikisi veiklos pelno, nepaisant įprasto sezoninio sulėtėjimo.

Grupė, kuriai priklauso „Eurowings“, „Austrian Airlines“, „Swiss International Air Lines“ ir „Brussels Airlines“, jau anksčiau šį mėnesį paskelbė, kad dėl didelės paklausos gerokai padidins 2022 metų pelno prognozę.

Ji patvirtino, jog per metus tikisi uždirbti daugiau nei 1 mlrd. eurų koreguoto veiklos pelno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis