Vokietijos vežėja balandžio–birželio mėnesiais pervežė apie 1,7 mln. keliautojų – 96 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
2019 metų antrąjį ketvirtį bendrovės pelnas siekė 754 mln. eurų.
„Lufthansa“ teigė, kad kelionių lėktuvu paklausa grįš į ikikrizinį lygį ne anksčiau kaip 2024 metais ir prognozuoja „aiškiai neigiamą“ veiklos nuostolį antroje pusėje.
Grupė, gavusi 9 mlrd. eurų dydžio vyriausybės paramą, birželį paskelbė, kad ketina atsisakyti 22 000 darbo vietų.
Nors tuomet grupė teigė, kad, siekdama išvengti tiesioginių atleidimų iš darbo, naudos trumpesnių darbo valandų schemas ir kitas krizines schemas, tačiau ketvirtadienį bendrovė pareiškė, jog tai „dabar tai nebeįmanoma realybė ir Vokietijoje“.
Dėl srautų sumažėjimo „Lufthansa“ grupė, kuriai taip pat priklauso „Austrian Airlines“ ir „Swiss“, ketvirčio pajamos sumenko 80 proc. iki 1,9 mlrd. eurų. Praėjusių metų antrąjį ketvirtį „Lufthansa“ pranešė daugiau kaip 9,5 mlrd. eurų pajamas.
Bendrovė teigė, kad jos parkas turi būti sumažintas mažiausiai 100 orlaivių, nors 2024 metais pervežimo pajėgumai ir atitiks 2019 metų duomenis.
Anksčiau „Lufthansa“ pranešė ketinanti sumažinti orlaivių „Airbus A380“ ir „Boeing 747“ naudojimą.
Birželio mėnesį „Lufthansa“ užsitikrino 9 mlrd. eurų paramą iš Vokietijos vyriausybės, kuriai dabar priklauso 20 proc. grupės akcijų.
Oro linijų bendrovė pranešė, kad jos likvidumas dabar yra 11,8 mlrd. eurų, įskaitant vyriausybės lėšas.
Grupė šiais metais už atšauktus skrydžius klientams kompensavo apie 2 mlrd. eurų.
Frankfurto oro uosto – pagrindinio „Lufthansa“ centro“ – operatorė „Fraport“ šią savaitę pranešė planuojanti atleisti 3 000–4 000 darbuotojų, arba penktadalį darbo jėgos.
Tuo tarpu keleivių srautas judriausiame Vokietijos oro uoste Frankfurte antrąjį 2020 metų ketvirtį, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 94,4 procento.