Kaip rašoma bendrovės pranešime spaudai, „Lufthansa“ yra įsipareigojo perduoti iki 24 kilimo ir tūpimo laikų kitoms oro linijų bendrovės kiekviename oro uoste, kuriais galės naudotis iki keturių orlaivių.
Pusantrų metų šia galimybe galės naudotis tik naujos varžovės Frankfurto ir Miuncheno oro uostuose. Jei nė vienas naujas aviacijos pramonės dalyvis nepasinaudos šia galimybe, ji bus taikoma ir esamoms varžovėms atitinkamuose oro uostuose.
„Lufthansa“ pranešime pažymima, kad EB pateikti reikalavimai, palyginti su pradiniu variantu, buvo sumažinti. Dabar šias sąlygas dar turi patvirtinti oro linijų bendrovės stebėtojų taryba, o tada planuojama surengti neeilinį akcininkų susirinkimą.
Praėjusią savaitę „Lufthansa“ stebėtojų taryba nepatvirtino Vokietijos vyriausybės pasiūlyto pagalbos paketo, nurodydama, kad EB reikalavimai gali turėti ekonominių padarinių įmonei ir kad jie turėtų būti „kruopščiai įvertinti“.