„Itin neigiamas koronaviruso krizės poveikis bendrovės finansams ir vis dar neatsigaunanti oro kelionių paklausa verčia „Brussels Airlines“ imtis svarbių ir būtinų priemonių, kad būtų užtikrintas bendrovės išlikimas“, – pareiškė vežėja, priklausanti didžiausiai Vokietijos oro linijų bendrovei „Lufthansa“.
Bendrovės pristatytas planas taip pat apima orlaivių parko sumažinimą 38–54 orlaiviais, kas sudaro 30 proc. parko.
„Bendras bendrovės dydis, taigi ir jos darbo jėga, bus sumažinti 25 proc.“, – pažymėjo „Brussels Airlines“ ir pridūrė ketinanti „bendradarbiauti su savo socialiniais partneriais, kad priverstinių atleidimų skaičius būtų sumažintas iki absoliutaus minimumo“.
Bendrovė, sukurta 2002 metais reorganizavus Belgijos vežėją „Sabena“, teigė, jog tikisi „pelningai vystytis, kai tik oro susisiekimo poreikis grįš į normalų lygį, kaip manoma, nuo 2023 metų“.
Pasak bendrovės, nuo kovo 21 dienos įvedus karantiną ir laikinai sustabdžius skrydžius, ji „praranda po milijoną eurų per dieną dėl prarastų pajamų ir išlaidų, kurių neįmanoma išvengti, pavyzdžiui, dėl orlaivių nuomos ir priežiūros išlaidų“.
Nepaisant atleidimų, „Brussels Airlines“ vis dar tikisi gauti finansinę paramą iš „Lufthansa“ ir Belgijos vyriausybės. Šiuo metu vyksta atitinkamos derybos.
„Lufthansa“ tapo „Brussels Airlines“ akcininke 2008 metais, o 2017 metais įsigijo visą akcijų paketą.
Vokietijos vežėja, kuriam taip pat priklauso „Austrian Airlines“ ir „Swissair“, šiuo metu derasi dėl 25 proc. dalies plius vienos akcijos perleidimo Vokietijos vyriausybei mainais už paramą.
Dalinė nuosavybė suteiktų Vokietijos pareigūnams veto galią priimant sprendimus, pavyzdžiui, dėl darbo vietų mažinimo ir vežėjos strategijos po krizės.