Paskutinės akcijos dienos! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti
2021 10 07 /18:29

Buvo sutrikęs atsiskaitymas „Luminor“ banko kortelėmis

Ketvirtadienį dėl techninių nesklandumų buvo sutrikusi galimybė „Luminor“ banko klientams atsiskaityti mokėjimo kortele, taip pat galėjo neveikti „Luminor“ bankomatai bei mokėjimų terminalai.
„Luminor“ bankas
„Luminor“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Taip dėl techninių partnerio nesklandumų šiuo metu gali nepavykti atsiskaityti mokėjimo kortele, taip pat gali neveikti „Luminor“ bankomatai bei mokėjimų terminalai. Mes jau kokią valandą tvarkomės, tačiau tai yra partnerio sutrikimas, todėl ne vien Lietuvoje susiduriama su panašiomis problemomis“, – ketvirtadienį pavakare BNS teigė „Luminor“ Komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.

Anot jos, atsakingi specialistai deda visas pastangas, kad šią problemą išspręstų kuo greičiau.

Vėliau vakare „Luminor“ banko partneris „Worldline“ informavo, kad kilę sutrikimai buvo pašalinti. Visos banko mokėjimo kortelių ir bankomatų paslaugos vėl yra pasiekiamos.

Banko paslaugomis Lietuvoje naudojosi apie 535 tūkst. klientų.

„Luminor“ įkurtas 2017 metais, sujungus Šiaurės šalių bankų „Nordea“ ir DNB veiklą Baltijos šalyse. 60 proc. banko akcijų valdo JAV investicijų bendrove „Blackstone“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas