2023 05 03 /16:01

„Luminor“ pelnas šiemet augo 4 kartus iki 60 mln. eurų

„Luminor“ bankas pirmąjį ketvirtį trijose Baltijos šalyse uždirbo 60,3 mln. eurų grynojo pelno – keturis kartus daugiau nei pernai tuo pat metu, kai jo pelnas buvo 15 mln. eurų.
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Banko bendros veiklos pajamos šiemet išaugo 80 proc. iki 149,4 mln. eurų (pernai – 83,1 mln. eurų), o grynosios palūkanų pajamos – beveik du kartus iki 121,8 mln. eurų (63,1 mln. eurų), grynosios komisinių pajamos augo 16,1 proc. iki 20,9 mln. eurų (18 mln. eurų).

„Mūsų solidūs ketvirčio rezultatai, įskaitant pajamų augimą, padidėjusį likvidumą ir sustiprėjusias kapitalo pozicijas leido daugiau investicijų skirti banko IT sistemų plėtrai ir klientų patirčiai gerinti“, – pranešime sakė „Luminor“ vadovas Peteris Bosekas.

Pasak „Luminor“ Lietuvoje vadovo Andriaus Načajaus, banko padėtį šalyje komplikuoja svarstomas laikinas bankų solidarumo įnašas.

„Turint galvoje, kad Lietuvoje du ketvirčius iš eilės fiksuojamas BVP nuosmukis, rimtų iššūkių gali atsirasti ne tik verslui, bet ir bankų sistemai. Belieka tikėtis, kad papildomas likvidumas ir sukauptas kapitalas padės neutralizuoti galimus praradimus“, – pranešime teigė A.Načajus.

Banko indėlių portfelis per metus padidėjo 7 proc. iki 11,3 mlrd. eurų (10,6 mlrd. eurų), paskolų portfelis augo 5,7 proc. iki 10,7 mlrd. eurų (10,1 mlrd. eurų).

Banko sąnaudų ir pelno santykis pirmąjį ketvirtį siekė 49,9 proc., o kapitalo grąža padidėjo iki 15,2 proc. Banko likvidumo ir kapitalo pozicijos išliko stiprios – kapitalo pakankamumo rodiklis ketvirčio pabaigoje siekė 20,4 proc.

Banko teigimu, neveiksnių paskolų dalis sudaro vos 1,2 proc. – tai žemiausias rodiklis per banko veiklos istoriją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis