„Luxottica“ Prancūzijoje skirta 125 mln. eurų bauda už piktnaudžiavimą nustatant kainas

Prancūzijos konkurencijos prievaizdai Italijos akinių milžinei „Luxottica“ skyrė 125 mln. eurų baudą už tai, kad bendrovė optikams primesdavo savo kainas ir kitas pardavimo sąlygas.
2017 m. pavasario-vasaros akinių  kolekcijos pristatymas
Akiniai / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Prancūzijos konkurencijos institucija pranešime nurodė, kad rinkos lyderė nuo 2005 iki 2014 metų „primesdavo“ mažmenines savo gaminių kainas keliems iš žinomiausių Prancūzijos optikos salonų tinklų.

„Luxottica“, kuri pagal licenciją gamina ir parduoda garsių prekės ženklų, įskaitant „Chanel“, „Ray-Ban“ ir „Ralph Lauren“, akinių rėmelius, taip pat sulaukė papeikimo už tai, kad draudė prekybą internetu ir trukdė rengti specialias akcijas.

„Optikai, kurie ignoravo „Luxottica“ pranešimus, susidūrė su atsakomosiomis priemonėmis“, nustatė institucija. Jos duomenimis, be kita ko, galėjo būti stabdomas prekių pristatymas arba vėluojama pristatyti prekes, arba atsisakoma tiekti tam tikrų prekių ženklų prekes.

„Luxottica“ 2018 metais susijungė su Prancūzijos lęšių gamintoja „Essilor“ ir dabar veikia pavadinimu „EssilorLuxotica“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis