Prancūzijos konkurencijos institucija pranešime nurodė, kad rinkos lyderė nuo 2005 iki 2014 metų „primesdavo“ mažmenines savo gaminių kainas keliems iš žinomiausių Prancūzijos optikos salonų tinklų.
„Luxottica“, kuri pagal licenciją gamina ir parduoda garsių prekės ženklų, įskaitant „Chanel“, „Ray-Ban“ ir „Ralph Lauren“, akinių rėmelius, taip pat sulaukė papeikimo už tai, kad draudė prekybą internetu ir trukdė rengti specialias akcijas.
„Optikai, kurie ignoravo „Luxottica“ pranešimus, susidūrė su atsakomosiomis priemonėmis“, nustatė institucija. Jos duomenimis, be kita ko, galėjo būti stabdomas prekių pristatymas arba vėluojama pristatyti prekes, arba atsisakoma tiekti tam tikrų prekių ženklų prekes.
„Luxottica“ 2018 metais susijungė su Prancūzijos lęšių gamintoja „Essilor“ ir dabar veikia pavadinimu „EssilorLuxotica“.