Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

LVMH ir milijardierius B.Arnault įsigijo vokiečių avalynės gamintoją „Birkenstock“

Prancūzų prabangos prekių gamintojos „LVMH Moet Hennessy – Louis Vuitton“ (LVHM) patronuojamoji įmonė ir bendrovės savininkas milijardierius Bernard'as Arnault įsigijo „Birkenstock“ daugumos akcijų paketą, penktadienį pranešė vokiečių avalynės gamintoja.
"Louis Vuitton" rankinė
"Louis Vuitton" / „Scanpix“ nuotr.

Nebuvo pateikta informacijos apie tai, kokią kainą sumokėjo LVMH padalinys „L Catterton“ bei B.Arnault šeimos holdingo fondas „Financiere Agache“, tačiau analitikai kalba apie maždaug 4 mlrd. eurų sumą.

„Per ateinančius 250 metų mums reikia partnerių, turinčių tą pačią strateginę ir ilgalaikę viziją, kaip ir Birkenstockų šeima“, – sakoma brolių Christiano ir Alexo Birkenstockų pranešime.

Naujieji bendrasavininkai „gerai supranta gamybos verslo detales, susijusias su kokybe, ir jaučia pagarbą senojo paveldo prekių ženklams, pavyzdžiui, mūsų prekių ženklui“, – pažymėjo abu broliai, kurie išsaugos įmonės dalį.

1774 metais Johano Adomo Birkenstocko įkurta įmonė pradėjo gaminti ortopedinius batus, o 1897 m. Konradas Birkenstockas sukūrė pirmą lankstų padą, pritaikytą pagal pėdų kontūrus.

Bendrovė liko šeimos rankose ir devintajame dešimtmetyje ypač išpopuliarėjo, kai supermodelis Kate Moss pasirinko jos produkciją viename iš mados šou.

Bendrovės gaminami sandalai su plačiais dirželiais išlieka populiariu Holivudo žvaigždžių avalynės pasirinkimu vasaros metu.

„Birkenstock“ turi apie 4,3 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje, o 2020 metais fiksavo rekordines pajamas, nepaisant to, kad mažmeninės prekybos verslai dėl COVID-19 pandemijos susidūrė su griežtais apribojimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?