LVMH pajamos trečiąjį ketvirtį išaugo 20 proc. iki 15,51 mlrd. eurų ir viršijo prognozes

Prabangos prekių gamybos lyderės pasaulyje – Prancūzijos „LVMH Moet Hennessy – Louis Vuitton“ grupės pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 20 proc., pasiekdamos 15,51 mlrd. eurų, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Prancūzija LVMH

„FactSet“ apklausti analitikai vidutiniškai tikėjosi 15,38 mlrd. eurų rodiklio.

Prekių pardavimas, palyginti su 2019 metais – prieš prasidedant pandemijai, – išaugo 11 procentų.

Bendrovės pajamos iš madingų drabužių ir odos gaminių pardavimų šoktelėjo 24 proc. iki 7,45 mlrd. eurų.

Laikrodžių ir juvelyrinių dirbinių pardavimai išaugo 18 proc. iki 2,14 mlrd. eurų.

Mažmeninės prekybos parduotuvių („Sephora“, DFS ir „Le Bon Marche“) pajamos padidėjo 15 proc. iki 2,71 mlrd. eurų.

Pajamos parfumerijos ir kosmetikos segmente padidėjo 19 proc. iki 1,64 mlrd. eurų.

Alkoholinių gėrimų pardavimai padidėjo dešimtadaliu iki 1,55 mlrd. eurų.

Sausio–rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, LVMH pardavimai išaugo 46 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis