„FactSet“ apklausti analitikai vidutiniškai tikėjosi 15,38 mlrd. eurų rodiklio.
Prekių pardavimas, palyginti su 2019 metais – prieš prasidedant pandemijai, – išaugo 11 procentų.
Bendrovės pajamos iš madingų drabužių ir odos gaminių pardavimų šoktelėjo 24 proc. iki 7,45 mlrd. eurų.
Laikrodžių ir juvelyrinių dirbinių pardavimai išaugo 18 proc. iki 2,14 mlrd. eurų.
Mažmeninės prekybos parduotuvių („Sephora“, DFS ir „Le Bon Marche“) pajamos padidėjo 15 proc. iki 2,71 mlrd. eurų.
Pajamos parfumerijos ir kosmetikos segmente padidėjo 19 proc. iki 1,64 mlrd. eurų.
Alkoholinių gėrimų pardavimai padidėjo dešimtadaliu iki 1,55 mlrd. eurų.
Sausio–rugsėjo mėnesiais, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, LVMH pardavimai išaugo 46 procentais.