„Lyft“, „Uber“ siekia blokuoti įstatymą, pripažįstantį vairuotojus bendrovių darbuotojais

Didžiausios JAV pavėžėjimo paslaugų bendrovės ketina prašyti Kalifornijos rinkėjų paramos siekdamos užtikrinti, kad jų vairuotojai būtų laikomi nepriklausomais rangovais, o ne minėtų bendrovių darbuotojais.
„Lyft“ ir „Uber“ logotipai
„Lyft“ ir „Uber“ logotipai / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Pavėžėjimo bendrovės siekia užginčyti naują valstybės įstatymą, dėl kurio tokioms įmonėms kaip „Uber“ ir „Lyft“ tampa sunkiau klasifikuoti savo vairuotojus kaip nepriklausomus rangovus.

Jei vairuotojai būtų laikomi bendrovės darbuotojais, jiems turėtų būti užtikrinta apsauga, įskaitant minimalų atlyginimą ir galimybę gauti darbuotojams skiriamas išmokas.

Bendrovių „Lyft“, „Uber“ ir „DoorDash“ vairuotojų grupė, pasivadinusi „Protect App-Based Drivers and Services“, antradienį paskelbė, kad siūlys balsavimo iniciatyvą, skirtą užtikrinti, kad vairuotojai išliks nepriklausomais rangovais.

Vairuotojams, dirbantiems bent 15 valandų per savaitę, žadamas 120 proc. minimalaus darbo užmokesčio siekiantis atlyginimas, 30 centų už mylią išlaidų kompensavimas ir sveikatos priežiūros išmokos.

Iniciatyvai paremti „Uber“, „Lyft“ ir „DoorDash“ pažadėjo kartu skirti 90 mln. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų