Pavėžėjimo bendrovės siekia užginčyti naują valstybės įstatymą, dėl kurio tokioms įmonėms kaip „Uber“ ir „Lyft“ tampa sunkiau klasifikuoti savo vairuotojus kaip nepriklausomus rangovus.
Jei vairuotojai būtų laikomi bendrovės darbuotojais, jiems turėtų būti užtikrinta apsauga, įskaitant minimalų atlyginimą ir galimybę gauti darbuotojams skiriamas išmokas.
Bendrovių „Lyft“, „Uber“ ir „DoorDash“ vairuotojų grupė, pasivadinusi „Protect App-Based Drivers and Services“, antradienį paskelbė, kad siūlys balsavimo iniciatyvą, skirtą užtikrinti, kad vairuotojai išliks nepriklausomais rangovais.
Vairuotojams, dirbantiems bent 15 valandų per savaitę, žadamas 120 proc. minimalaus darbo užmokesčio siekiantis atlyginimas, 30 centų už mylią išlaidų kompensavimas ir sveikatos priežiūros išmokos.
Iniciatyvai paremti „Uber“, „Lyft“ ir „DoorDash“ pažadėjo kartu skirti 90 mln. JAV dolerių.