M.Sologubas: „Snaigės“ restruktūrizavimo plano netvirtinimas gali atbaidyti pirkėjus

Rusijos grupės „Polair“ netiesiogiai valdomos vienintelės Baltijos šalyse šaldytuvų gamybos bendrovės „Snaigė“ vadovas Mindaugas Sologubas sako nesitikėjęs, kad teismas netvirtins restruktūrizavimo plano. Tai, anot jo, gali atbaidyti ir potencialius įmonės pirkėjus – ja domisi Europos technikos gamintojai.
Mindaugas Sologubas
Mindaugas Sologubas / Nuotrauka, publikuota portale „Alytausgidas.lt“

„Atvirai pasakius, aš buvau tikras, kad planas bus patvirtintas dar Kauno apygardos teisme. (...) Negali būti, kad veikianti įmonė bus uždaroma dėl vienos grupės finansinių interesų“, – BNS sakė M.Sologubas.

„Snaigės“ vadovas taip pat baiminasi, kad bendrovės įsigijimu susidomėjusius pirkėjus gali atbaidyti faktas, jog restruktūrizacijos planas nepatvirtintas.

„Jų tikrai ne vienas, tačiau labai bijau, kad plano nepatvirtinimo skandalas labai praretins jų gretas“, – teigė jis.

M.Sologubo teigimu, „Snaigės“ įsigijimu domisi ne vienas Europos buitinės ir kitos technikos gamintojai, mažai tikėtina, kad atsirastų pirkėjai iš Azijos.

„Negaliu viešinti šios informacijos, galiu pasakyti tiek, kad tai atstovai iš Europos ir yra vienaip ar kitaip susiję su buitine ir profesionalia technika. Atsargoje buvo Turkijos ir Kinijos gamintojai, bet juos, labai tikėtina, nedomins gamybos vystymas“, – sako M.Sologubas.

Praėjusią savaitę portalas „Verslo žinios“ pranešė, kad „Snaigės“ kontrolinį akcijų paketą gali bandyti susigrąžinti 2011 metais jį „Polair“ pardavę Liuksemburgo investicijų fondai „KJK Fund“, „Amber Trust“, Kaimanų salose registruoti fondai „Firebird Republics“ ir „Firebird Avrora“. M.Sologubas šios informacijos nei patvirtino, nei paneigė, nors tokį jų žingsnį sveikintų.

„Negaliu nei patvirtinti, nei paneigti šios informacijos teisingumo. Tačiau jei minėti fondai turi ketinimų toliau vystyti bendrovės veiklą, labai sveikinsiu šį sprendimą“, – BNS sakė jis.

„Snaigė“ skelbė, kad neseniai pasirašyta faktoringo sutartis su JAV buitinės technikos gamintoja „Whirlpool“ – anot M.Sologubo, tai ilgametė partnerė, todėl jos nereikėjo įtikinėti dėl pinigų skolinimo sudėtingu „Snaigės“ gyvavimo etapu.

„Su „Whirlpool“ bendradarbiaujame jau apie 10 metų. Gaminame šaldytuvus – vitrinas, vyno šaldytuvus bei sandėliavimo šaldytuvus. Iš viso 25 asortimentinius vienetus. Šie „Snaigės“ gaminiai su „Whirlpool“ prekiniu ženklu parduodami visoje Europoje. Faktoringo pasirašymas įvyko neseniniai, laikau tai geros partnerystės bei pasitikėjimo mumis išraiška“, – teigia M.Sologubas.

Anot jo, tarp bendrovės partnerių yra ir daugiau žinomų buitinės šaldymo technikos gamintojų – pavyzdžiui, Vokietijos „Severin“, „Boman“, „Baytronic“ ir daug kitų – jie, pasak M.Sologubo, įvairiai padeda įmonei, nes „Snaigės“ uždarymas jiems nebūtų naudingas.

„Vieni apmoka už prekes anksčiau nei sutarta, kiti nepriekaištauja, jei vėluojame pristatyti prekes ir panašiai. „Snaigės“ uždarymas jiems taip pat skaudžiai atsilieptų: mūsų gaminiai įtraukti į jų sistemas ir katalogus, jie yra paklausūs“, – sako M.Sologubas.

Įmonės nemokumo administratorius Aurimas Valaitis BNS anksčiau sakė, kad dėl bendrovės ateities esama ir daugiau išeičių, o sprendimai priklausys nuo „Snaigės“ vadovo veiksmų – jis gali tikslinti planą, nutraukti restruktūrizavimo bylą ar eiti dar kitu keliu.

Balandžio 4 dieną Kauno apygardos teismas restruktūrizavimo plano nepatvirtino, nes jam nepritarė dalis kreditorių – Lietuvos skolų valdymo bendrovės „Easy Debt Service“ kontroliuojamos įmonės „EDS Invest“ ir „EDS Invest 3“ bei „Sodra“.

„Snaigė“ vėliau pranešė, kad šį teismo sprendimą skųs Lietuvos apeliaciniam teismui, nes jis negina nei bendrovės, nei nehipotekinių jos kreditorių interesų. M.Sologubas BNS sakė tikįs, kad apeliacinėje instancijoje pavyks apginti restruktūrizavimo planą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis