Apie ketvirtadalį krovinių apyvartos generavusios „Maersk Line“ išėjimas – itin skaudi netektis, tačiau Klaipėdos konteinerių terminalas neslepia, kad toks kliento žingsnis nebuvo labai netikėtas ir jam pamažu ruoštasi, o įmonės generalinis direktorius Vaidotas Šileika sako, kad pirmuosius ženklus, jog gali netekti vieno svarbiausių klientų, pajuto jau praėjusiais metais, kai „Maersk Line“ į „Klaipėdos Smeltę“ nukreipė dalį krovinių.
Blogą nuojautą sustiprino ir didžiausių pasaulyje konteinerinių krovinių gabenimo kompanijų „MSC“ ir „Maersk Line“ sprendimas bendradarbiauti sudarant naują laivybos aljansą „2 M“.
„Vienaip ar kitaip mums tai skaudus smūgis, kuris nubloškia į 2009 metus, kai netekome 2MSC“, krovinių ir krovos apyvarta smuko apie 1 mln. t. Panašus nuosmukis bus ir šiemet“, – dienraščiui teigė V.Šileika.