Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Magnum“ AS siekia įsigyti „Apotheca Vaistinė“ vaistinių tinklą Lietuvoje

Farmacijos didmeninės ir mažmeninės prekybos bendrovė „Magnum“ AS, vykdanti veiklą Baltijos šalyse, pasirašė akcijų įsigijimo sutartį, kuria siekia įsigyti visą UAB „Apotheca Vaistinė“ Lietuvoje valdomą vaistinių tinklą. Po šio sandorio ženkliai išaugs „Magnum“ valdomų vaistinių su „Apotheka“ prekės ženklu tinklas Lietuvoje. Šis sandoris, kurio suma šalių sutarimu neastkleidžiama, yra didžiausia bendrovės vienkartinė investicija per pastarąjį dešimtmetį, rašoma pranešime spaudai.
Apotheka vaistine naujajame Vilnius Outlet prekybos centre
Apotheka vaistine naujajame Vilnius Outlet prekybos centre / „Magnum“ nuotr.

Įsigijimo sandoriui per šešis mėnesius turi pritarti Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba.

Šiuo metu UAB „Apotheca Vaistinė“ tinklui Lietuvoje priklauso 48 vaistinės, veikiančios visuose didesniuose šalies miestuose. „Magnum“ AS siekia išplėsti veiklą Lietuvoje ir pritaikyti savo verslo patirtį bei naujoves vaistinių valdymo bei plėtros srityse.

Pasak „Magnum“ AS valdybos pirmininko Ahti Kallikorm, bendrovė ieško investavimo galimybių laisvai reguliuojamose rinkose. „Turime aiškią strategiją, kaip Lietuvoje plėsti savo bazę ir pritaikyti pasaulinio lygio „Apotheka“ franšizės modelį“, – teigia A.Kallikorm.

Iki šiol „Magnum“ AS Lietuvoje valdė 13 vaistinių Vilniuje, Panevėžyje, Kaune, Klaipėdoje ir kituose miestuose. Pirmoji „Apotheka“ franšizės vaistinė Lietuvos rinkoje pradėjo veikti 2019 metais. Per keletą metų sparčiai išaugęs vaistinių tinklas naudoja per pastaruosius du dešimtmečius Estijoje sukurtą vieningą verslo koncepciją, IT sprendimus, verslo procesus ir prekės ženklo stilių.

Korporacijai „Magnum“ AS priklauso 17 bendrovių Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Suomijoje ir Baltarusijoje. Bendra jos apyvarta 2020 m. siekė daugiau nei 500 milijonų eurų. Praėjusiais metais „Magnum“ AS pateko į geriausių Estijos darbdavių dešimtuką. Bendrovei priklauso prekių ženklai „PetCity“ ir „Allium“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?