„Prognozės labai optimistiškos. Užsakius maistą iki penktos valandos vakaro produktus bus galima gauti tą pačią naktį arba kitą dieną. Tiesa, tą pačią naktį pradžioje sugebėsim pristatyti tik didmiesčiuose“, – pasakojo Žilvinas Vasiliauskas, viešbučių tinklo „Amberton“ akcininkas ir vienas iš zzz.lt kūrėjų.
„Tikslui pasiekti mums reikės nemažos komandos – šiuo metu ją sudaro apie šimtas įmonių, septyniasdešimt iš jų – tiekėjai“, – džiaugėsi Ž.Vasiliauskas.
Maisto produktus zzz.lt siūlys atvežti ir į namus, kurių šeimininkai, pavyzdžiui, yra darbe. Tam bus panaudojamos iš specialaus plastiko pagamintos dėžės, kurios bus prikabinamos už prie durų pritvirtintos specialios kilpos.
Minėtose dėžėse bus palaikoma optimalus temperatūros režimas, todėl į jas bus galima dėti visus įmanomus produktus.
„Sprendimas su dėžėmis Lietuvoje tikrai bus naujas. Su tokiu sprendimu DPD sugebės įveikti keliamus iššūkius – maisto pristatymui reikia tam tikrų sprendimų. Pirmosios dėžės jau iškeliavo. Matome, ką reikės patobulinti“, – pasakojo maisto prekes iš zzz.lt išvežiosiančios siuntų bendrovės DPD atstovas.
Šiuo metu yra testuojama zzz.lt bandomoji versija, kurią, anot bendrovės atstovų, išbando apie tūkstantis žmonių „iš savo rato“.
Prisiregistruoti zzz.lt svetainėje bus galima pasinaudojant savo „Facebook“ paskyra, arba registruojantis tradiciniu būdu. Bendrovės tinklalapis pasiūlys sudaryti virtualų dominančių prekių sąrašą, pagal kurį sistema sugeneruos visas įmanomas pageidaujamų prekių rūšis.
Ž.Vasiliausko teigimu, veiklos pradžioje zzz.lt pasiūlys apie penkis tūkstančius prekių, o vasarą šis skaičius išaugs dvigubai – iki dešimties tūkstančių.
„Esame paruošę ir daugiau paslapčių. Manau, bus galima į dėžę įdėti vienkartinę tarą ir dar vėliau pateiksime keletą kitų staigmenų, kad prekybos centrai neatsipalaiduotų“, – paslaptingai kalbėjo Ž.Vasiliauskas.
Be to, zzz.lt svetainė bus pasiekiama ne tik lietuviškai, bet ir dar trimis kitomis kalbomis – lenkų, rusų ir anglų.