Išgryninta veiklos strategija
Reaguodami į besikeičiančius vartotojų poreikius, rinkos tendencijas ir komandos atliktus bandymus pirmaisiais plėtros etapais, bendrovė nusprendė keisti strategiją ir nuo didelių parduotuvių pereiti prie mažesnių, iki 500 kv. metrų, atidarymo visoje šalyje.
Tiesa, pagrindiniai įmonės tikslai išliks tie patys: „MLC“ ir toliau sieks mažiausių kainų rinkoje bei kuo didesnio lietuviškų produktų asortimento.
Ateityje „MLC“ parduotuvės bus patogiai išdėstytos gyvenamuosiuose rajonuose, kad pirkėjai galėtų lengvai įsigyti maisto produktų ir kitų būtiniausių prekių už prieinamą kainą.
Nuo šiol bus daugiau orientuojamasi į kasdienes prekes ir greitesnį apsipirkimo procesą lyginant su kitais didžiaisiais prekybos tinklais tam, kad klientai galėtų apsipirkti dažniau, tačiau gerokai paprasčiau.
„Pirmosios parduotuvės Vilniuje, Šiauliuose ir Kaune buvo mūsų bandymai. Šios trys parduotuvės yra visiškai skirtingos ir pagal klientų atsiliepimus supratome, ko labiausiai trūksta rinkoje – mažesnių parduotuvių su žemomis kainomis lengvai pasiekiamose mikrorajonų lokacijose“, – pasakoja Justas Poderis, „MLC“ tinklo vadovas.
Jo teigimu, užsienio šalyse, ypač Vakaruose, dažniau vyrauja mažesnės prekybos tinklų parduotuvės, o didesnės parduotuvės yra toliau nuo gyvenamųjų zonų. „Lietuvoje rinka atrodo kitaip, tačiau bandymai parodė, kad poreikis mažoms parduotuvėms, siekiančioms 250 ir 500 kvadratinių metrų, yra, nes vis daugiau žmonių nori apsipirkti arčiau namų, mažesniais kiekiais ir greičiau“, – tvirtina J.Poderis.
Šiuo metu ieško investuotojų
Nors „Maisto Logistikos Centras“ veikia vos kiek daugiau nei pusmetį, tinklas jau yra atidaręs 3 parduotuves. Šiemet planuojama atidaryti dar bent kelis prekybos taškus, tačiau J.Poderis teigia, kad plėtrą norėtų paspartinti:
„Šiuo metu ieškome investuotojų, kad mūsų plėtra galėtų būti greitesnė. Poreikis tokiam tinklui kaip „MLC“ yra nemažas. Dabar išgryninome savo veiklos planą ir žinome, kaip norime siekti tikslų. Susidomėjusiems investuotojams, nepriklausomai nuo investuojamos sumos, esame pasiruošę savo planą atskleisti detaliau.“
Prekybos tinklo vadovybė tikisi, kad nauja, išgryninta prekybos tinklo strategija, leis optimizuoti prekybos tinklo veiklą, sumažinti kaštus, gauti geresnę derybinę poziciją su tiekėjais ir galiausiai leis labiau patenkinti klientų poreikius.