Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Maisto pramonėje tradicijos – vertybė

Šimtai įmonių vadovų kasdien suka galvas, kaip įtikinti klientus pasitikėti produkto ar paslaugos prekės ženklu, išugdyti lojalumą. Viena populiariausių kepyklų Lietuvoje „Baltasis pyragas“, vadovaudamasi paprasčiausiomis taisyklėmis, ne tik pelnė savo klientų simpatijas, bet ir per pastaruosius metus padidino apyvartą 17 proc., o nuo 2009 m. – net 57 proc.

Kepyklos komercijos direktorius Donatas Baronas dalinasi „komercine paslaptimi“, kaip sulaukti tokio klientų pasitikėjimo:

1. Išlaikyti tradicijas. Gamybos procesai modernėja, atsiranda vis daugiau techninio darbo, prie kurio žmonių rankų darbas menkai teprisideda. Vienas iš „Baltojo pyrago“ sėkmės variklių – išlaikytas tradicinis gamybos būdas bei pritaikomos senolių šimtmečius tobulintos receptūros. Tai, kad kai kurie gaminiai iki šiol formuojami rankomis, klientų akyse suteikia gaminiams išskirtinumo.

2. Gaminti iš natūralių produktų. Keičiantis technologijomis, daug kas į maisto gaminius pradėjo dėti konservantų, dažiklių, gaminio skonį gerinančių priedų, kad produktas ilgiau galiotų ir atrodytų patraukliau. Tačiau gamyboje naudojami natūralūs produktai ir išlaikomas natūralus gamybos procesas  (pvz., „Baltojo pyrago“ kepama duona yra natūraliai rauginama ir brandinama) kaip tik rodo klientui, kad įmonei svarbi jo sveikata.

3. Būti arčiau žmonių. Tai padaryti yra begalės būdų, tačiau ypač svarbu komunikuoti socialiniuose tinkluose, dalintis receptais, organizuoti konkursus, užtikrinti patogų ir platų prekių pasklidimą rinkoje.

4. Nuosekliai ir tvirtai eiti pasirinktu keliu. Pradėjus gaminti tradiciniu būdu, žinoma, reikia nepamiršti tobulinti gamybos proceso, tačiau neatitolstant nuo pradinių nuostatų. Maisto rinkai greiti pokyčiai negalioja: prie bet kokio naujo gaminio žmonės turi priprasti palaipsniui, po truputį jį ragauti, susidaryti savo nuomonę ir  tada, pradėti reguliariai vartoti.

Bendrovė „Baltasis pyragas“, įkurta 1996 m. Karmėlavoje (Kauno raj.), šiuo metu veikia Jonavoje, ir yra tarp penkių populiariausių įmonių duonos rinkoje. „Baltojo pyrago“ asortimente – daugiau kaip 50-ties pavadinimų duonos ir jos gaminių. Šiuo metu Lietuvoje bendrovės produkcija parduodama daugiau nei 700 prekybos ir visuomeninio maitinimo vietų. Dalis produkcijos eksportuojama į Didžiąją Britaniją, Airiją, Lenkiją, JAV. „Metų prekės ženklas 2013“ apdovanojimuose įmonei įteiktas „Daugiausiai interneto lankytojų simpatijų pelniusio prekės ženklo“ apdovanojimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas