„Krantinė, kuria naudojamės per daugelį metų susidėvėjo ir artėja prie ribos, kai nebeatitiks reikalaujamų saugos parametrų priimant laivus ir, žinoma ją eksploatuojant. Ši krantinė nuo jos pastatymo pradžios nebuvo remontuota. Natūralu, kad būtinas pokytis, todėl susitelksime ir savo terminalo darbą perorganizuosime taip, kad galėtume užtikrinti krovinių srautų priėmimą ir išgabenimą valdydami tik vieną krantinę“, - sakė Malkų įlankos terminalas, UAB direktorius Julius Kiršis.
Krantinės kapitalinio remonto metu bus atliekami esamos gelžbetoninės dangos ir esamo krano kelio išmontavimo, 12 injekcinių gręžtinių polių įrengimo darbai. Remonto metu krantinė bus padengta vientisa gelžbetonio danga ir atlikti reikalingi sutvirtinimai.
Krantinės kapitalinio remonto darbus atlieka UAB „Kavesta“ laimėjusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos skelbtą viešojo pirkimo konkursą. Remonto darbai turėtų trukti apie pusę metų iki kitų metų pavasario pabaigos.
Per mėnesį prie 141 krantinės MĮT priima apie 110 laivų. Šį kiekį terminalas turės nuo šiol priimti prie vienos, t.y. 142 krantinės.
141 krantinė eksploatuojama nuo 2000 m., ilgis – 168 m., prie jos švartuojami laivai, kurių maksimalus ilgis siekia – 180 m.
MĮT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones. Bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 2,5 mln. tonų krovinių per metus.