Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Mano Drabužiai“ nuo šiol vadinsis „Vinted“

Tarptautinės sėkmės sulaukęs lietuviškas startuolis „Vinted“ vysto savo pasaulinį prekės ženklą ir keičia Lietuvos „Mano Drabužių“ mainų projekto pavadinimą, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.
„Vinted“
„Vinted“ / „Vinted“ nuotr.

„Lietuvoje gimusią idėją mėgsta jau daugiau nei 4 milijonai merginų Europoje ir Amerikoje. Padedame joms parduoti nebenešiojamus drabužius bei pirkti rūbus vienoms iš kitų. Norime, kad jos visos žinotų mus „Vinted“ vardu“, – sako projekto sumanytoja Milda Mitkutė.

Mildai ir Justui Janauskui 2008 m. įkūrus „Mano Drabužius“, ši idėja su draugų pagalba netrukus išpopuliarėjo Čekijoje ir Vokietijoje. Čia veikiantys tinklapiai ir mobiliosios programėlės pavadinti šių šalių kalbomis.

„Planuodami plėtrą pradėjome ieškoti vieno tarptautinio pavadinimo, kurį galėtume naudoti naujose rinkose ir ilgainiui padaryti pagrindiniu. Dėl asociacijų su žodžiu „vintage“ pasirinkome „Vinted“ vardą“, – prisimena Milda.

Šis pavadinimas buvo suteiktas naujoms JAV, Prancūzijos, Lenkijos ir Jungtinės Karalystės drabužių mainų bendruomenėms. Netrukus taip pat bus pervadinti ir projektai Čekijoje bei Vokietijoje.

„Mano Drabužiams” tapus „Vinted“, lietuviško projekto narės įsilies į didelę merginų bendruomenę. Visas jas vienija įsitikinimas, kad atrodyti gerai galima ir neišleidžiant daug pinigų.

„Yra ir skirtumų: Amerikoje „Vinted“ yra visų pirma populiari mobilioji programėlė, kuria parduoti ir pirkti drabužius galima kad ir važiuojant autobusu. Lietuvės vis dar mieliau renkasi tinklapį. Norime joms parodyti, kad mainytis drabužiais išmaniuoju telefonu yra patogiau“, – pasakoja Milda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos