„Mantinga“ augina pajėgumus: į naują gamybos liniją investavo 18 mln. eurų

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintoja „Mantinga“ iki šių metų pabaigos ketina pabaigti įgyvendinti didelį plėtros projektą – naują prancūziško batono (bageto), prancūziškų bandelių bei prancūziško dešrainio gamybos liniją. Maksimalus naujosios gamybos linijos našumas sieks net 1,5 tonos produkcijos per valandą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Mantinga“
„Mantinga“ / „Mantingos“ nuotr.

Viso projekto vertė viršija 18 mln. eurų. Iš kurių 14 mln. eurų skirta gamybos linijos veikimui užtikrinti, o likę 4 mln. eurų – darbuotojų, degustacijų patalpų, technikos padalinio dirbtuvių įrengimui.

„Planuojame, kad šios investicijos atsipirks per kiek daugiau nei 5-erius metus. Šiuo metu projektas jau yra galutinėje stadijoje. Netrukus pradėsime įrangos testavimo darbus, po kurių prasidės gamybos darbai. Gaminsime bandeles prancūziškiems dešrainiams, prancūziškus batonus bei bandeles“, – sako įmonės generalinis direktorius Mantas Agentas.

Skaičiuojama, kad projekto įgyvendinimas nuo linijos užsakymo iki planuojamo paleidimo užtruks 14 mėnesių, o paleidimas planuojamas lapkričio pabaigoje. Projektavimo darbai atskirai truko dar kiek daugiau nei pusmetį.

Gamybos linijoje bus ruošiami tiek visiškai iškepti, tiek apkepti bagetai ir bandelės. Šie gaminiai papildomai apkepami pardavimo taškuose suteikiant pirkėjams galimybę įsigyti ką tik iškeptą produktą.

„Tokia gamybos linija – pirmoji Baltijos šalyse. Ji ypatinga tuo, jog automatizacija padės užtikrinti produktų kokybę bei didesnius kiekius. Taip pat didinti lankstumą bei konkurencingumą rinkoje. Tikimės ir efektyvesnio resursų panaudojimo dėl pasikeitusių gaminio kepimo procesų“, – priduria M.Agentas.

Šviežių „Mantingos“ bandelių, duonos ir kitų gardžių kepinių pirkėjai tiesiogiai gali įsigyti visuose didžiuosiuose prekybos tinklo parduotuvėse. Tačiau didesnė dalis produkcijos parduodama B2B (verslas-verslui) principu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis