„Mantingos“ komunikacija rūpinsis ryšių su visuomene agentūra „Flow“

Vienos iš maisto pramonės lyderių, duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintojos UAB „Mantinga“ komunikacija rūpinsis ryšių su visuomene agentūra „Flow“. Tokį sprendimą bendrovė priėmė po komunikacijos agentūrų konkurso, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Mantinga“
„Mantinga“ / „Mantingos“ nuotr.

Bendradarbiavimas apims konsultavimą strateginės, korporatyvinės, socialinės atsakomybės, darbdavio įvaizdžio ir vidinės komunikacijos klausimais bei šių komunikacijos krypčių įgyvendinimą.

„Šiuo metu plečiame komunikacijos intensyvumą ir kryptis. Tad ieškojome agentūros, galinčios pasiūlyti strateginį ir vientisą požiūrį į komunikaciją. „Flow“ pasirinkome po viešųjų ryšių agentūros konkurso, kurio metu pamatėme konstruktyvumą ir profesionalumą. Tad, tikiu, jog radome patikimą partnerį“, – sako Kristina Rancaitė, „Mantingos“ komunikacijos vadovė.

„Mantinga“ yra tas retas atvejis Lietuvos verslo pasaulyje, kai šeimos įmonė savo pastangomis užaugo iki sektoriaus lyderės ir tarptautinio verslo. Investicijos į komunikaciją žymi ir bendrovės brandą, todėl labai džiaugiamės sutapusiu požiūriu, išreikštu pasitikėjimu bei galimybe prisidėti prie ambicingų bendrovės tikslų įgyvendinimo“, – teigia Tomas Bagdonas, „Flow“ vadovas.

Marijampolėje įsikūrusi duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintoja UAB „Mantinga“ yra viena iš maisto pramonės lyderių ir viena didžiausių regiono darbdavių – čia dirba daugiau nei 1500 darbuotojų. Įmonė savo asortimentą, kurį sudaro daugiau nei 1000 gaminių, eksportuoja į 37 pasaulio valstybes.

Ryšių su visuomene agentūra „Flow“ priklauso VRS grupei, kurią sudaro verslo konsultacijų įmonė „Impact Advisory“, prekės ženklų vystymo agentūra „Brandity“, kūrybinių paslaugų agentūra „VRS agency“. Ryšių su visuomene agentūra specializuojasi suinteresuotų pusių valdymo srityje ir rūpinasi tokių organizacijų kaip Elektronikos platintojų organizacijos, Pakuočių tvarkymo organizacijos, prekybos centro CUP, infrastruktūros statytojos AB „Panevėžio keliai“ ir kitų įmonių komunikacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis