M&S, kuri internetu jau prekiauja savo drabužiais ir mažina savo fizinių parduotuvių skaičių, perka 50 proc. „Ocado“ mažmeninės prekybos verslo Jungtinėje Karalystėje, už kurį sumokės iki 750 mln. svarų (874 mln. eurų), pranešė dvi bendrovės per Londono vertybinių popierių biržą.
M&S prekės ženklo maisto produktų pristatymo paslauga bus pradėta siūlyti vėliausiai 2020 metų rugsėjį, kai pasibaigs dabartinė tokia „Ocado“ sutartis su prekybos centrų grupe „Waitrose“.
„Visada maniau, kad M&S maistu gali būti ir turėtų būti prekiaujama internetu“, – pareiškė M&S generalinis direktorius Steve Rowe.
„Ocado“ savo ruožtu pažymėjo, jog šis sandoris „Jungtinėje Karalystėje pakeis elektroninę prekybą maisto produktais“.
„Keičiantis vartotojų lūkesčiams ir jiems vis dažniau apsiperkant internetu, mažmeninės prekybos maisto produktais sektorius reikšmingai ir greitai keičiasi“, – pridūrė bendrovė.
Tuo tarpu M&S toliau įgyvendina savo planą, pagal kurį iki 2022 metų uždarys dar daugiau kaip 100 fizinių parduotuvių.