„Marks & Spencer“ palieka Lietuvą

„Marks & Spencer“ pranešė, kad informavo darbuotojus dėl ketinimo uždaryti vienintelę parduotuvę Lietuvoje, veikiančią Vilniuje, rašoma bendrovės atstovų pranešime žiniasklaidai. 
„Marks & Spencer“
„Marks & Spencer“ palieka Lietuvą

„Marks & Spencer“ tokį sprendimą priėmė po išsamios 466 tarptautinių parduotuvių peržiūros.

Atliekant parduotuvių peržiūrą buvo tikrinta kiekvienos „Marks & Spencer“ parduotuvės veikla ir galimybės tarptautinėse rinkose. „Marks & Spencer“ tarptautinis verslas yra padalytas į dvi dalis: nuosavą verslą, kuris yra nuostolingas daugelyje rinkų, ir pelningą franšizės verslą, pernai atnešusį 87 mln. svarų pelno.

Pernai „Marks & Spencer“ grupė 10-yje rinkų patyrė 45 mln. svarų nuostolių, gavo 171 mln. svarų pajamų.

Kai kuriose rinkose nuostolių patiriama jau 5 metus. Atlikus peržiūrą nustatyta, kad tai lemia keli veiksniai, įskaitant suskaidytą parduotuvių portfelį ir didesnės apimties veiklos trūkumą. Be to, šiose rinkose yra ribotos būsimo augimo galimybės.

VIDEO: Apie parduotuvių uždarymą paskelbęs „Marks & Spencer“ daugiau dėmesio skirs maistui

„Marks & Spencer“ siūlo uždaryti visas 53 nuosavas parduotuves 10-yje rinkų, įskaitant 10 parduotuvių Kinijoje ir 7 Prancūzijoje, taip pat parduotuves Estijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Nyderlanduose, Belgijoje ir Lietuvoje.

Šiandien „Marks & Spencer“ grupė pradeda diskusijas su savo 39 darbuotojais Lietuvoje dėl parduotuvės uždarymo.

Kalbant apie visą grupę, jeigu po derybų su darbuotojais „Marks & Spencer“ įgyvendins savo planus ir atsisakys nuosavų parduotuvių, bendrovei teks išleisti 150–200 mln. svarų – išlaidos susijusios su turto sąnaudomis, išeitinėmis išmokomis.

„Marks & Spencer“ turi 268 franšizės parduotuves 34 rinkose, taip pat bendrų įmonių Indijoje ir Graikijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų