„Mars“ nuostoliai dėl produkcijos pašalinimo išsaugo prekės ženklo įvaizdį?

Kažkas Vokietijoje valgydamas „Snickers“ šokoladinį batonėlį surado plastiko, ir labai greitai „Mars“ koncernas atšaukė tonas savo produkcijos. Ar bendrovė nepersistengė iš prekybos pašalindama tiek daug savo produktų, o gal jos veiksmas buvo visiškai racionalus ir suprantamas?
„Mars“ šokoladiniai batonėliai
„Mars“ šokoladiniai batonėliai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip primena naujienų svetainė irishtimes.com, po incidento su plastiku buvo nustatyta, kad šokoladinis batonėlis buvo pagamintas „Mars“ gamykloje Nyderlandų Vėgelio mieste.

Yra žinoma, kad prekės ženklui nesiėmus drastiškų ir staigių veiksmų, jo įvaizdis gali smarkiai, kartais negrįžtamai, nukentėti. Būtent dėl to vienas nedidelis plastiko gabaliukas lėmė milijonų saldumynų vienetų pašalinimą iš prekybos centrų lentynų.

„Negalime būti tikri, kad tas plastikas buvo vienintelis konkrečiame „Snickers“ batonėlyje“, – praėjusią savaitę sakė „Mars“ atstovė spaudai. „Nenorime jokių produktų rinkoje, kurie neatitinka mūsų kokybės reikalavimų, taigi nusprendėme pašalinti juos visus“.

Galimai nesaugios produkcijos atšaukimas „Mars“ kainavo daugiau negu 10 mln. Eur, ir yra gerokai pigesnis už galimus nuostolius, kuriuos bendrovė būtų patyrusi, jeigu situacija taptų nekontroliuojama.

Prekių atšaukimai iš prekybos pastaruoju metu jau beveik nieko nebestebina.

Vasario pradžioje „Ikea“ paprašė savo klientų visame pasaulyje grąžinti nesaugius šviestuvus, dėl kurių sužalojimus patyrė 11 žmonių.

JAV greitojo maisto tinklas „Chipotle“ vasario pabaigoje savo klientams siūlė nemokamo maisto po tris mėnesius trukusio skandalo su E coli bakterijomis šios viešojo maitinimo įstaigos patiekaluose.

Tačiau lydere prekių atšaukimuose, be abejonės, yra automobilių pramonė – praėjusiais metais dėl dyzelino variklių skandalo buvo atšaukti „Volkswagen“ automobiliai, o vasarį iš prekybos išimti trys milijonai „Toyota“ automobilių su saugos diržų defektais. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis