Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Marston's“ ir „Carlsberg“ sukurs bendrą alaus gamybos įmonę

Vieno didžiausių Jungtinės Karalystės (JK) barų tinklų savininkė „Marston's“ ir Danijos alaus darykla „Carlsberg Group“ paskelbė planuojančios įkurti bendrą įmonę, kurios vertė sieks apie 780 mln. svarų (950 mln. JAV dolerių).
Alus iš statinės
Alus / 123RF.com nuotr.

Remiantis bendrovių pranešimu spaudai, „Marston's“ akcijų paketas bendroje įmonėje sudarys 40 proc., o „Carlsberg“ – 60 procentų. Be to, „Marston's“ pagal sandorį iš „Carlsberg“ gaus 273 mln. svarų.

„Sujungdami dvi bendroves, kurios vadovaujasi bendromis vertybėmis ir gali didžiuotis turtinga istorija bei paveldu alaus gaminimo srityje, įkursime naują alaus daryklą,“, – pareiškė „Carlsberg“ padalinio Jungtinėje Karalystėje vadovas Tomaszas Blawatas.

Pasak „Marston's“ vadovo Ralpho Findlay, susitarimas leis įmonei sutelkti dėmesį į verslą, susijusį su barų tinklu, ir sumažinti skolas.

„Marston's“ smarkiai nukentėjo nuo krizės, kurią sukėlė koronaviruso pandemija, praneša „The Financial Times“. Kovo pabaigoje JK vyriausybė nusprendė uždaryti visus barus ir kavines, o bendrovė šį mėnesį paskelbė mažinanti dividendus.

Su COVID-19 susiję apribojimai taip pat paveikė „Carlsberg“ verslą. Koncerno pajamos per pirmąjį ketvirtį sumažėjo beveik 7 proc., sumažėjus alaus pardavimams Azijoje.

Bendra įmonė vadinsis „Carlsberg Marston's Brewing Company“. Tikimasi, kad iki trečiųjų metų po sandorio sudarymo pabaigos metinis išlaidų sutaupymas sieks apie 24 mln. svarų.

Prognozuojama, kad sandoris bus baigtas šių metų trečiąjį ketvirtį.

Penktadienį „Marston's“ akcijos pabrango 102,7 procento. „Carlsberg“ vertybinių popierių kaina sumenko 0,65 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?