„Mastercard“ vyresnysis viceprezidentas Sethas Eisenas teigė, jog įmonė ieško naujų būdų, kaip padidinti savo vertę.
„Dėmesys „blockchain“ technologijai ir kriptovaliutoms sudaro šios strategijos dalį“, – pridūrė S.Eisenas.
„Facebook“ birželį pranešė apie planus išleisti naują kriptovaliutą, kuri, kaip tikisi bendrovė, sugebės pasiekti tarptautinį lygį ir konkuruoti su JAV doleriu.
Kriptovaliuta, vadinama „Libra“, bus išleista į apyvartą kitais metais.
Ji bus klasifikuojama kaip stabilioji valiuta. „Facebook“ sieks išvengti didelių „Libra“ kainos svyravimų, kad kriptovaliuta galėtų būti naudojama kasdienėms operacijoms.
Norėdama gauti reguliuotojų pritarimą, „Facebook“ sukūrė asociaciją „Libra Association“, kuri priims su kriptovaliuta susijusius sprendimus.
Organizaciją sudaro mažiausiai 27 įmonės, įskaitant „Visa“, „Uber“ ir „PayPal“.