„Maxima“ atsakė, ar planuoja grąžinti visą parą veikiančias parduotuves

Dar 2019 metais apsilankyti maisto prekių parduotuvėje buvo galima nors ir naktį. Tą leisdavo visą parą veikianti Mindaugo gatvėje esanti „Maxima” parduotuvė. Dėl pandemijos metu įvestų apribojimų parduotuvės darbo laiką teko koreguoti. Nors praėjo 5 metai, „Maxima” grąžinti 24/7 veikiančios parduotuvės nesiruošia.
„Maxima“
„Maxima“ / „Maxima“ nuotr.

Tokio poreikio tiesiog nebeliko – daug pirkėjų naktį parduotuvės tiesiog nesulaukia, todėl ir planų grįžti prie visą parą veikiančių parduotuvių nėra.

„Mindaugo g. 11, Vilniuje, esančios „Maximos“ darbo laiką keitėme taip pat atliepdami pasikeitusius pirkėjų įpročius. Covid – 19 pandemijos laikotarpiu parduotuvės darbo laiką sutrumpinome ir jo nekeitėme – šiuo metu ji veikia nuo 7 iki 24 valandos. Planų atnaujinti šios parduotuvės darbą naktimis kol kas neturime, nes pirkėjų srautas po vidurnakčio yra labai nedidelis”, – sako Indrė Trakimaitė – Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė.

Visgi kartas nuo karto parduotuvės tinklas koreguoja visų parduotuvių darbo laikus. Tai daroma atsižvelgiant į pirkėjų srautus. Vasarą parduotuvių darbo laikas yra ilginamas, nes tokie yra pirkėjų poreikiai. Užtat rudenį, temstant anksčiau ir esant prastesnėms oro sąlygoms, parduotuvių darbo laikas yra trumpinamas.

Vilniuje šiuo metu visą parą dirba tik „IKI” tinklo autonominės parduotuvės. Šios parduotuvės pasitelkia dirbtinį intelektą ir moderniausias technologijas bei nereikalauja, kad parduotuvėse dirbtų personalas. Būtent tai leidžia tokiems prekybos taškams dirbti visą parą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis