„Visiškai „Maximos“ parduotuvėse akvariumų bus atsisakyta 2021 m. pradžioje. Nuosekliai tam ruošiamės, nes turime su tiekėjais užtikrinti asortimentą, kuris kompensuotų gyvos žuvies netekimą. Šviežia žuvis yra ta kategorija, kuri yra gana sezoniška, daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu. Tačiau ji turi savo pirkėją, kuris atėjęs ieško būtent gyvos žuvies“, – teigia Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė.
Papildomai vietoje akvariumų atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.
„Šiuo metu savo pirkėjams galime pasiūlyti platų šviežios atšaldytos žuvies asortimentą. Formuodami naują žuvies asortimentą, daug dėmesio skyrėme įvairiems pusgaminiams, skirtiems skubantiems ar norintiems greitai ir lengvai pasigaminti patiekalą. Artėjant šaltajam sezonui, asortimentas bus atnaujinamas“, – sako E.Dapkienė.
2019 m. atšaldytos žuvies pardavimai augo 22 proc., palyginti su 2018 m. Daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį.