Konkretesni darbo skelbimai portaluose turėtų pasirodyti kitą savaitę. Ieškome įvairių žmonių – nuo programuotojų iki teisininkų, – teigė mergina.
Didžiuosiuose portaluose antradienį pasirodė elektroninės parduotuvės barbora.lt darbo skelbimai. Skelbimus puošia N.Numavičiaus ir I.Staškevičiaus nuotraukos.
Ieško daugybės darbuotojų
Kol kas nurodytas tik elektroninis adresas, kuriuo galima siųsti savo gyvenimo aprašymus, ir telefono numeris pasiteiravimui. „Konkretesni darbo skelbimai portaluose turėtų pasirodyti kitą savaitę. Ieškome įvairių žmonių – nuo programuotojų iki teisininkų. Mes norime greitai ir efektyviai pradėti dirbti“, – paaiškino ragelį pakėlusi mergina.
Pasak jos, ieškoma motyvuotų žmonių, su kuriais susitikimai prasidės jau nuo kitos savaitės. „Tai bus internetinė parduotuvė, kurioje prekiausime kasdienėmis prekėmis. Komanda jau dirba, o parduotuvę planuojame paleisti kitų metų pradžioje“, – sakė pašnekovė.
Mergina tikino, jog darbo teiraujasi nemažai interesantų, tačiau viską lems susitikimai ir asmeninis kontaktas: „Atsiųskite savo CV. Taip mes matysime jūsų patirtį ir polinkius, o viską išsiaiškintume susitikę. Pamatytume, kur jūs labiausiai tiktumėte ir kur mes jums galėtume pasiūlyti geriausią vietą.“
Iššūkis elektroninės prekybos senbuviams
Naują verslą pradedantis I.Staškevičius 15min.lt sakė, kad dinamiškas ir veržlus projektas bus skirtas konkuruoti su tradicinės prekybos principais grįstais verslo modeliais, o rasti sprendimai galės būti taikomi ne tik Lietuvoje.
Daugelyje projektų esu patarėjas ar investuotojas. Reikės derinti įvairias pareigas, bet man tai įdomu, – sakė I.Staškevičius.
„Kiekvienos naujos iniciatyvos autoriai galvoja apie savo konkurencinius pranašumus. Turėdami didelę prekybos kasdienės paklausos prekėmis patirtį, galvojame pasiūlyti labai gerą, kruopščiai atrinktą asortimentą, patrauklias kainas, patogius pristatymo ir atsiskaitymo būdus“, – sakė jis.
Pasak jo, kol kas anksti pasakyti, kokias konkrečiai prekes siūlys elektroninė parduotuvė: „Kol kas tik pradedame, todėl kalbėti apie baigtinį prekių asortimentą kol kas yra anksti. Nėra taip svarbu, kad asortimentas būtų labai platus. Svarbiau, kad jis būtų apgalvotas ir patenkintų kasdienius klientų poreikius.“
Paklaustas, ar šis projektas netaps N.Numavičiaus valdomos elektroninės parduotuvės emaxima.lt konkurente, I.Staškevičius sakė, kad barbora.lt galėtų sukurti naujų sprendimų ir dinamiškiau bei lanksčiau prisitaikytų prie rinkos poreikių nei tradicinės prekybos modeliu paremti internetinės prekybos sprendimai.
Pašnekovas nurodė, kad barbora.lt jau turi darbuotojų branduolį, tačiau didžioji komandos dalis dar tik bus suburta: „Nerijus turi didžiulę patirtį. Aš taip pat esu dirbęs prekyboje. Ir ne tik maisto prekių. Yra jaunų ir motyvuotų žmonių branduolys, kurie nori prisidėti prie šio projekto sėkmės. Su Nerijumi neplanuojame užsiimti vykdomąja veikla, todėl ir norime suburti komandą, kuri dirbtų kartu ir jau kitais metais pradėti veikti“
Nerijus Numavičius |
Pasiteiravus, ar šiam projektui užteks laiko dirbant „NDX energija“ vadovu, valdant leidybos įmonę „Metodika“ ir užsiimant aibe kitų verslų, I.Staškevičius sakė, kad užimtas grafikas jam nėra naujiena. „Daugelyje projektų esu patarėjas ar investuotojas. Reikės derinti įvairias pareigas, bet man tai įdomu. „Barboros“ projekte mano vaidmuo bus panašus“, – sakė jis.
I.Staškevičiaus teigimu, pagrindinis investuotojas ir šio projekto įkvėpėjas yra N.Numavičius.