„Maxima Latvija“ išmokės 140 000 eurų už Zuolitūdės tragedijos moralinę žalą

Mažmeninės prekybos įmonės „Maxima“ padalinys Latvijoje sumokės beveik 140 tūkst. eurų kompensacijų už moralinę žalą, patirtą dėl 2013 metais Rygos Zuolitūdės rajone įvykusio prekybos centro stogo griūties, nurodė bendrovės atstovas Janis Beseris.
Buvusio prekybos centro vietoje
Buvusio prekybos centro vietoje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Jis sakė naujienų agentūrai BNS, kad draugija „Zolitude 21.11“, nukentėjusiųjų atstovai ir „Maxima Latvija“ susitarė dėl finansinės paramos dėl šios tragedijos moralinę žalą patyrusiems asmenims. Kompensacijos už moralinę žalą bus išmokėtos 61 žmogui. Dauguma jų šiuos pinigus jau yra gavę.

„Kad išpildytume savo pažadą ir įsipareigojimą, padarėme finansinę pagalbą prieinamą visiems, nukentėjusiems per šią tragediją. Mes, kaip bendrovė, esame moraliai atsakingu savo darbuotojams ir klientams, buvusiems parduotuvėje, kai įvyko ši tragedija. Iki šiol susitarimai dėl finansinės paramos buvo pasiekti su visais asmenimis, patyrusiems fizinių sužeidimų, taip pat su beveik visų aukų šeimomis“, – nurodė „Maxima Latvija“ vadovas Andris Vilcmeieras.

Jis pridūrė, kad bendrovė taip pat suteikė pagalbą įvykio vietoje dirbusių ugniagesių šeimoms.

„Maxima Latvija“ atstovai informavo, kad bendrovė jau išmokėjo beveik 9 mln. eurų kompensacijų nukentėjusiems, įskaitant patyrusius fizinių sužalojimų, vieno arba abiejų tėvų netekusius vaikus ir patyrusius moralinę žalą.

Per 2013-ųjų lapkričio 21 dieną įvykusią nelaimę žuvo iš viso 54 žmonės, tarp jų – trys gelbėtojai, dar dešimtys buvo sužeisti. Statybų ekspertai padarė išvadą, kad griūtis įvyko dėl neteisingai apskaičiuotų statinio stogo apkrovos limitų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis