Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima LT“ apyvarta pernai augo mažiau nei 5 proc.

Lyginant su 2012 m., „Maxima LT“ apyvarta praėjusiais metais augo 4,6 proc. ir sudarė 4,778 milijardo litų, skaičiuojant be PVM. 2013 m. apyvartos augimą didžiąja dalimi lėmė tinklo plėtra šalyje – pernai atidarytos 9 naujos ir 4 iš esmės renovuotos „Maxima“ parduotuvės. Tuo tarpu jau turimų, neatnaujintų tinklo parduotuvių apyvarta augo gerokai mažiau – 1,4 proc., arba 70,9 milijono litų.
„Maxima“
„Maxima“ / "Maxima LT" nuotr.

„Šie finansiniai įmonės rezultatai atitiko mūsų prognozes. Didžiąja dalimi apyvartos augimą praėjusiais metais sąlygojo naujų ir renovuotų parduotuvių atidarymas. O ilgiau veikiančių, neatnaujintų parduotuvių veiklos rodikliai buvo prastesni ir gerokai atsiliko nuo bendros mažmeninės prekybos rinkos augimo“, – komentuoja „Maxima LT“ generalinis direktorius Arūnas Zimnickas.

Pasak įmonės vadovo, praėjusiais metais pasiekti rezultatai – apyvarta bei vartojimo lygis – vis dar yra  mažesni nei piko laikotarpiu iki 2009 metų ekonominio sunkmečio.

„Šalyje emigracijos mastai išlieka dideli, pirkėjų skaičius mažėja, be to, sunkmetis išugdė racionalų vartotoją, suformavo naujus vartojimo įpročius. Mums, prekybininkams, esminiu šių metų iššūkiu ir toliau išlieka naujų būdų, kaip paskatinti vartojimą ir įtikti kiekvienam klientui, paieška“, – sako A. Zimnickas.

Jis prognozuoja, kad drastiškų pokyčių ir ženklaus vartojimo augimo 2014 m. taip pat nebus. Vartojimas šiemet išliks panašiame lygyje kaip ir praėjusiais metais.

Šiais metais Lietuvoje numatyta panaši plėtra kaip ir 2013-aisiais: planuojama atidaryti 6 naujas ir atnaujinti 11 „Maxima“ parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?