Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Maxima“ nebeprekiaus elektroninėmis cigaretėmis

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ stabdo prekybą elektroninėmis cigaretėmis. Parduotuvėse iš prekybos išimamas visas šių gaminių asortimentas, rašoma pranešime spaudai.
Vienkartinė elektroninė cigaretė
Vienkartinė elektroninė cigaretė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Sprendimas priimtas reaguojant į visuomenėje kilusias diskusijas dėl elektroninių cigarečių ženklinimo, kuris galimai klaidina pirkėjus, teigiama prekybos tinklo pranešime spaudai.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) neseniai paskelbė, kad muo šių metų liepos Lietuvoje uždraudus prekiauti elektroninėmis cigaretėmis su įvairiais skoniais ir kvapais, jomis ir toliau prekiaujama. Tarnybos vadovė Goda Aleksaitė sakė nesitikėjusi, kad verslas ras būdų, kaip draudimus apeiti.

Iki šiol nustatyti 22 pažeidimai, baudos paskirtos 12-kai platintojų, tačiau už tokius pažeidimus licencijos atimti šiuo metu negalima.

„Keliame aukščiausius reikalavimus prekių saugumui, kokybei ir jų ženklinimo atitikimui teisės aktų reikalavimams, todėl priėmėme sprendimą nebeprekiauti elektroninėmis cigaretėmis“, – sako prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas.

Galiojusi tiekimo sutartis numatė tiekėjo įsipareigojimą užtikrinti, kad parduodami nikotino gaminiai ir informacija apie juos atitinka teisės aktų reikalavimus. Pastaruoju metu žiniasklaidoje aptariama, kad parduodamos elektroninės cigaretės turi neleidžiamų kvapiųjų medžiagų ir neatitinka Tabako, tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių kontrolės įstatymo apribojimų.

Pagal šių metų liepos 1 d. įsigaliojusias nuostatas Lietuvoje gali būti parduodamos tiktai tabako skonio ir kvapo elektroninės cigaretės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?