„Maxima“ pradeda bendradarbiavimą su Lietuvos Kurčiųjų draugija

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo bendradarbiavimą su Lietuvos Kurčiųjų draugija. Draugijos nariai gaus papildomas naudas prekybos tinkle, taip pat „Maxima“ dovanų kortelėmis parems draugijos savanorius.
Lietuvos Kurčiųjų draugija
Lietuvos Kurčiųjų draugija / B.Mikelionytės nuotr.

Nuo gruodžio 1 d. draugijos nariams, užregistravusiems savo kortelę AČIŪ paskyroje, bus taikomas 2 proc. kaupimas nuo pirkinių sumos. Įprastas kaupimas pirkėjams siekia 1 proc.

Taip pat įmonė, atsidėkodama už gerus darbus draugijoje dirbantiems savanoriams, kiekvienam iš jų padovanos 50 eurų vertės „Maxima“ dovanų korteles.

„Nuoširdžiai stengiamės būti vertingais visuomenės nariais. Tikiu, kad šis bendradarbiavimas pradžiugins Lietuvos Kurčiųjų draugijos narius“, – sako „Maximos“ generalinė direktorė Jolanta Bivainytė.

„Lietuvoje vis dar yra nedaug draugiškų kurtiesiems įmonių. Tad labai vertiname „Maximos“ iniciatyvą bendradarbiauti ir palaikyti klausos negalią turinčius asmenis. Tai puikus pavyzdys, leisiantis kurtiesiems ne tik pasinaudoti galimybe kaupti didesnį procentą savo AČIŪ kortelėje, bet taip pat padėsiantis mūsų bendruomenei augti“, – sako Lietuvos kurčiųjų draugijos viceprezidentas Mykolas Balaišis.

Lietuvos Kurčiųjų draugijos narys, norintis užregistruoti savo AČIŪ kortelę, turi prisijungti prie MAXIMOS paskyros. Jeigu ši sukurta nėra, ją reikia sukurti. Prisijungus prie jos, pasirinkus skiltį „Mano profilis“, reikia suvesti savo draugijos pažymėjimo numerį. Atliktus pakeitimus išsaugojus, nuolaida bus pradėta taikyti automatiškai.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis