„Maxima“ sumažino kainas vienai prekių grupei

Didžiausio lietuviško prekybos tinklas „Maxima“ lentynose nuo spalio pradžios galima rasti populiarių prekių ženklų kruopų, makaronų, miltų bei dribsnių ir kitų ilgai negendančių produktų mažesnėmis reguliariomis kainomis, rašoma „Maximos“ pranešime spaudai.
Akcijų savaitgalis Vilniaus „Akropolyje“
Maxima / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Ekspertai pažymi, kad suskubę įsigyti šių prekių taip pat turėtų pasirūpinti ir tinkamu jų laikymu, kuris padės išvengti maisto švaistymo ir mėgstamus produktus vartoti ilgiau.

Ženkliausiai atpigo makaronai, avižų dribsniai ir miltai

„Mūsų parduotuvių lentynose nuo liepos vidurio pirkėjai gali rasti jau daugiau nei 500 skirtingų prekių už mažesnę reguliarią kainą. Prasidėjus šildymo sezonui ir atsirandant poreikiui stipriau „susiveržti diržus“, suprantame pirkėjų norą sumaniai planuoti savo išlaidas. Tad ir toliau tęsiame kainų mažinimą ir atpiginome tokių gyventojų kasdien naudojamų prekių kaip miltai, kruopos, dribsniai bei makaronai reguliarias kainas“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.

Prekybos tinkle pirkėjų mėgstamiausių prekių ženklų ilgai negendančių produktų reguliarios kainos sumažintos vidutiniškai apie 12 proc., o ženkliausiai atpigo dalis makaronų, avižų dribsnių ir miltų. Pirkėjai žemesne įprastine kaina kasdien gali įsigyti tokių populiarių prekės ženklų kaip „Well done“, „Malsena“, „Galinta“, „Kauno grūdai“, „Pasaka“, „Gintariniai“ ir kitų produktų.

Paaiškino, kur laikyti, kad tinkami vartoti išliktų ilgiau

Pasak M.Tilmanto, pastebėję piniginei draugišką mėgstamų produktų kainą pirkėjai neretai yra linkę įsigyti jų daugiau. Tai gali padėti sumažinti apsilankymų parduotuvėje dažnumą ir sutaupyti, tačiau svarbu atkreipti dėmesį į vieną svarbų aspektą – kruopų, makaronų ir kitų ilgai negendančių produktų laikymo sąlygas.

„Jeigu atidarę naują kruopų maišelį jį tiesiog paliksime spintelėje, kruopų galiojimo laikas gerokai sutrumpės dėl oksidacijos procesų, drėgmės, jos „prisigers“ aplinkos kvapų. Be to, taip laikomi produktai – palanki terpė veistis maistinėms kandims, kurių lervos pragraužia popierines pakuotes ar plastiko maišelius ir taip gali užkrėsti bene visus produktus virtuvėje.

Dėl šių priežasčių kruopas, makaronus, miltus ir visus kitus birius produktus rekomenduojama išpilti iš jų originalios pakuotės į ypač sandarius stiklo ar plastiko indus bei laikyti juos tamsioje, sausoje ir vėsioje vietoje. Beje, iš originalios pakuotės išbėrus maisto produktus į sandarius indus, svarbu nepamiršti ant indo pasižymėti produkto galiojimo datą, mat taip galėsite lengviau atsekti jo tinkamumą vartoti”, – pataria Ugnė Ulickienė, prekybos tinklo „Maxima“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė.

Ekspertės teigimu, ant kruopų ir kitų birių produktų pakuočių yra nurodoma, kiek laiko produktą rekomenduojama naudoti, tad tuo patartina ir vadovautis. Paprastai apdirbtos kruopos, tokios kaip baltieji ryžiai, gali būti tinkamos naudoti gerokai ilgiau nei tos, kurios yra tik minimaliai arba visai neapdorotos.

„Išsaugoti birius produktus gali padėti ir reguliari spintelių revizija, o prieš juos vartojant svarbu įsitikinti, ar jų spalva bei konsistencija nepakitusi, ar nėra atsiradusio netipinio kvapo. Į birių produktų indus taip pat galima įdėti po lauro lapą, kelis gvazdikėlius – tai gali tapti puikia papildoma natūralia maistinių kandžių atbaidymo priemone”, – sako U.Ulickienė.

Iniciatyvos „Mes verčiamės per galvą dėl mažų kainų“ prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti didesnėse „X“ formato parduotuvėse ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis