Tarnyba sulaukė vartotojų pranešimų, kad skirtingose „Maxima“ parduotuvėse nepritaikomos prekėms skelbiamos nuolaidos, neatitinka prekių kainos kainolapyje ir kasoje, nurodomos vartotojus klaidinančios kainos. Vartotojai taip pat skundėsi, kad bendrovė tam tikrų maisto produktų reklamoje klaidingai nurodė prekių kilmės šalį, skelbdama nuolaidą automobilių prekėms ją taikė ne visoms prekėms, skirtoms naudoti automobiliuose, teigiama VVTAT pranešime.
„Maxima LT“ šiuos faktus aiškino žmogiškosiomis klaidomis, pažymėdama, kad dėl neatidumo ir klaidų, susijusių su keliose skirtingose prekybos centro vietose išdėstytomis vienodomis prekėmis, darbuotojai nespėdavo arba netinkamai pakeisdavo prekių kainas, ne vietoje padėdavo reklaminius stendus ir panašiai.
Tačiau, anot VVTAT, bendrovė, pasitelkdamas įvairias akcijas savo veiklai skatinti, privalo imtis visų įmanomų priemonių tinkamai ir laiku informuoti vartotojus apie galiojančias prekių kainas bei skelbiamas nuolaidas. Tarnyba pažymėjo, jog vartotojai, įsigydami prekes, visuomet atkreipia dėmesį į kainą, kuri turi vieną iš svariausių arba net lemiamą įtaką apsisprendimui dėl sandorio sudarymo.
Primename, kad šiemet už nesąžiningą komercinę veiklą skelbiant prekių kainas ir nuolaidas UAB „MAXIMA LT“ jau buvo bausta, taip pat šių metų birželio mėnesį už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo nuostatų pažeidimus buvo bausta UAB „NORFOS MAŽMENA“, o spalio mėnesį baustos UAB „RIMI LIETUVA“ bei UAB „PALINK“.
Tarnybos komisijos nutarimas per vieną mėnesį nuo nutarimo įteikimo dienos gali būti skundžiamas teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.