„Maximoje“ nusipirko žirnelių: atidariusi stiklainį pirkėja rado ne tik jų, bet ir „juodą perliuką“

„Štai tokių juodų „perliukų“ lenkų gamintojai prikrauna vietoje žirnelių“, – apie prekę, įsigytą prekybos tinkle „Maxima“, 15min rašė skaitytoja Agnietė. Labiausiai ji baiminosi, kad dėl tokio svetimkūnio maiste vaikas galėtų ir užspringti. „Maxima“ ragina pirkėjus, įsigijusius nekokybišką prekę, jos nevartoti ir kreiptis dėl pinigų grąžinimo.
Akmuo žirneliuose
Akmuo žirneliuose / Agnnietės nuotr.

Agnietės teigimu, žirnelių jai prireikia retai. Šį kartą jai taip pat reikėjo vos kelių šaukštų.

„Tad nusprendžiau neišlaidauti, nesirinkti brangesnių ir nusipirkau „Extra line“ linijos žirnelius „Maximoje“ (Ulonų g. 3, Vilnius). Ir štai ką radau – nemažą akmenį!“ – rašė moteris, atsiuntusi ir nuotraukų.

Pasak jo, akmuo – pakankamo dydžio, kad vaikas galėtų užspringti.

„Ta prasme? Kaip gali papulti tokio dydžio akmenys? Ir iš kur? Dantį galima prarasti perkandus tokį!“, – piktinosi ji.

„Maxima LT“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min teigė, kad vertinant šią konkrečią situaciją,informacija nedelsiant perduota tiekėjui.

„Kadangi negalime pagal gautą informaciją nustatyti produkto galiojimo termino, „Maxima“ parduotuvėse ir sandėlyje pasitikrinome turimų galiojimų prekę. Vizualiai įvertinus prekę, neatitikimų neaptikome bei nustatėme, kad žirneliai – kokybiški ir šis atvejis yra vienetinis“, – tikino I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasak jos, žirneliai auga natūraliai dirvoje, jų derliaus nuėmimo metu pasitaiko natūralių pašalinių priemaišų, kaip, šiuo atveju, akmenukų.

„Tačiau, gamintojas, priėmęs žaliavą, turi aprašytą ir kontroliuojamą technologinį procesą, kurio metu pašalinės priemaišos yra pašalinamos, žirneliai plaunami ir nukreipiami tolimesniems gamybos procesams. Tokių svetimkūnių pasitaikymas produktuose yra labai retas“, – teigė I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

„Maxima“ nuotr./„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė
„Maxima“ nuotr./„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė

Ji ragino pirkėjus, įsigijusius nekokybišką prekę, jos nevartoti, o su pirkimo kvitu ar kita prekės įsigijimo faktą patvirtinančia informacija kreiptis į parduotuvių administraciją, skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50 ar rašyti el. paštu klientai@maxima.lt dėl pinigų grąžinimo.

„Pinigus visada grąžiname“, – pridūrė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai