„Maximos“ parduotuvėse keičiamos prekių kainų etiketės – pirkėjams verta įsiminti tris spalvas

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse nuo sausio 9 d. pradėtos keisti prekių kainų etikečių spalvos. Nuo šiol pirkėjų patogumui lentynose bus aiškiau išskirtos įprastos prekių kainos, taip pat įprastos kainos su „Ačiū“ kortele bei specialių pasiūlymų ir akcijų metu taikomos kainos, rašoma pranešime spaudai.
Prekės kaina su AČIŪ kortele
Prekės kaina su AČIŪ kortele / „Maxima“ nuotr.

Planuojama, kad atsinaujinusios etiketės per maždaug savaitę bus visiškai pakeistos visose tinklo parduotuvėse.

Įprasta prekės kaina pirkėjams nuo šiol bus atpažįstama baltos arba baltos su mėlyna spalvos etiketėse. Baltos spalvos fone bus žymima įprasta prekės kaina perkant be „Ačiū“ lojalumo kortelės, o kaina mėlynos spalvos fone – galiojanti su „Ačiū“ kortele. Raudonose etiketėse bus išskirtos nuolaidų ir specialių pasiūlymų metu galiojančios kainos.

Mėlyna spalva – įprasta kaina su „Ačiū“, balta – įprasta kaina

„Mėlynoje etiketėje nurodyta įprasta kaina perkant su „Ačiū“ kortele, lyginant su įprasta kaina baltoje etiketėje, gali būti nuo 10 iki daugiau kaip 50 proc. mažesnė. Tad šis pokytis ypač aktualus 300 tūkst. mūsų lojalių pirkėjų, kurie kasdien prekybos tinkle apsiperka su „Ačiū“ kortele“, – paaiškina Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė.

„Ačiū“ lojalumo kortele iš viso naudojasi daugiau nei 1,9 mln. „Maximos“ klientų. Anot I.Trakimaitės-Šeškuvienės, atsinaujinusios kainų etiketės padės pirkėjams labiau atpažinti lojalumo kortelės suteikiamas naudas.

Raudona spalva – įvairios nuolaidos ir pasiūlymai

Prekės, įtrauktos į kassavaitinį prekybos tinklo „Laimingų kainų“ ar kitų akcijų leidinį, lentynose nuo šiol bus pažymėtos raudonomis etiketėmis. „Maximos“ duomenys rodo, kad vidutiniškai per savaitę kaininio leidinio pasiūlymais pasinaudoja apie 88 proc. pirkėjų, o įsigydami leidinio prekes su nuolaida, per savaitę vidutiniškai sutaupo arti 6 mln. Eur.

Raudonos spalvos etiketėmis bus pažymėtos ir tos prekės, kurioms taikomi specialūs pasiūlymai – jie gali būti taikomi vienai prekei arba perkant tam tikrą nurodytą kiekį konkrečių prekių. Raudonomis etiketėmis taip pat žymimi pasiūlymai, kai perkant vieną prekę – kita tokia pati gaunama nemokamai ir t.t.

Pirkėjai ypač didelę naudą gali gauti iš nuolaidų, kurios taikomos visai prekių grupei, pavyzdžiui, visoms kanceliarijos prekėms, konkretaus prekės ženklo konservuotoms daržovėms ar kt. Tokias nuolaidas taip pat pirkėjai nuo šiol gali atpažinti raudonos spalvos etiketėse.

„Prekės kaina etiketėje yra esminė informacija, į kurią dėmesį kreipia, ko gero, kiekvienas mūsų pirkėjas. Dėl to siekiame, kad mūsų parduotuvėse kainos būtų aiškiai matomos, o geros kainos pasiūlymus ar lojalumo kortelės teikiamas naudas būtų galima iškart atpažinti, o jomis pasinaudojus – sutaupyti dar daugiau. Kasdien mūsų parduotuvėse apsilanko daugiau nei 400 tūkst. pirkėjų ir net 300 tūkst. kasdien apsiperka su „Ačiū“ kortele, tad šis prekių kainų etikečių pokytis aktualus išties plačiam mūsų pirkėjų ratui“, – sako I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Kaip ir iki šiol, prekių kainų etiketėse taip pat bus matomas prekės pavadinimas, brūkšninis kodas, kilogramo, litro ar vieneto kaina ir informacija apie prekės kilmės šalį. Tam tikrais atvejais, kainų etiketėse bus nurodomas didžiausias galimas įsigyti vieno apsipirkimo metu prekių kiekis už akcinę kainą ar įprastą kainą su „Ačiū“ kortele.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų