Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2017 02 21 /10:56

„Maximos“ pažadai: 1000 prekių siūlys pigiausiai

„Maxima LT“ 1000-io perkamiausių prekių kainas tikrins konkurentų parduotuvėse ir sieks, kad jų kaina „Maximos“ parduotuvėse būtų mažiausia. „Mažos kainos garantija“ pavadinta kampanija sieks lenkti „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“ siūlomus įkainius, spaudos konferencijoje paskelbė bendrovė.
Ukmergės gatvė – tikra atgaiva didžiulius prekybos centrus mėgstantiems žmonėms
Parduotuvė „Maxima“ Ukmergės gatvėje / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Jei kuri nors prekė iš 1000 produktų krepšelio kitur kainuos mažiau – „Maxima“ mažins kainą. Tinkle ir toliau bus siūlomos įprastos akcijos, žymimos raudonomis etiketėmis. Prekių tūkstantukas bus žymimas geltonomis etiketėmis.

 „Maxima LT“ nuotr./Kristina Meidė
„Maxima LT“ nuotr./Kristina Meidė

„Dabar, ieškodami mažų savo pamėgtų produktų kainų, klientai turi aplankyti net kelias parduotuves, nes vieni produktai pigesni vienoje, antri – kitoje, treti – trečioje parduotuvėje. Pradėdami rinkodaros kampaniją „Mažos kainos garantija“ norime savo klientams palengvinti apsipirkimą“, – pranešime teigia nuo sausio pareigas einanti nauja „Maxima LT“ generalinė direktorė Kristina Meidė.

Kampanijos metu vertinamos ir lyginamos identiškos prekės, pavyzdžiui, kiek konkurentų tinkluose kainuoja toks pats 1 litras „Dvaro“ 2,5 proc. riebumo pieno. Lygindami sveriamų kategorijų prekes, pavyzdžiui, kiaulienos sprandinę, „Maxima“ siūlys mažą lietuviškos kiaulienos sprandinės kainą, nepaisant to, jei kitame tinkle tuo metu bus siūloma maža importuojamos prekės kaina.

Į tūkstančio prekių sąrašą įtrauktos perkamiausios prekės „Maximoje“ ir visoje Lietuvoje, įvertinus rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenis. „Maxima“ skelbia, jog 1000-io prekių sąrašas sudaro beveik penktadalį visos didžiausio šalies prekybos tinklo apyvartos.

Į sąrašą pateko perkamiausi produktai iš daugiau nei dešimties kategorijų. Tarp jų – švieži bei šaldyti vaisiai ir daržovės, pieno, mėsos produktai, gaivieji gėrimai, aliejus, miltai, kruopos ir kt., taip pat populiariausia buitinė chemija, kosmetika ir kt.

„Maxima“ skaidrė - perkamiausi produktai
„Maxima“ skaidrė – perkamiausi produktai

Kainuos 6 mln. Eur

„Maxima LT“ vadovė įvertino, kad prekybos tinklui ši kampanija šiemet gali nurėžti 6 mln. Eur pajamų – investicijas į mažesnes kainas tikimasi atgauti per sugrįžtančių klientų srautą.

„Tiekėjams ši kampanija finansiškai neturi jokios įtakos – nebent geresnius produktų pardavimus. Šią kampaniją rengiame savo sąskaita. Iš viso to labiausiai išlošia vartotojas, pasiūlymų su gera kaina turėsime visiems kainų segmentams“, – sako K.Meidė ir pažymėjo, kad kainodaros pokyčių pagrindinė priežastis – pasikeitusi vadovų komanda. Kampaniją planuojama tęsti metus.

„Maxima“ lygins tik reguliarias 1000-io produktų kainas, tačiau jiems taip pat dar papildomai galės būti siūlomos akcijos. Tinklas nesiūlys grąžinti kainų skirtumo, jei klientai rastų prekes kitur pigiau – esą galimas kainų prasilenkimas kelių dienų laikotarpiu, kadangi kainos bus peržiūrimos du kartus per savaitę. Kainų sekimui kituose tinkluose bus pasitelkiami partneriai.

K.Meidė teigė, kad „Maxima“ peržiūrės strategiją dėl nuosavų prekės ženklų, tokių kaip „Favorit“ – planuojama, kad jie išliks.

Susiję su vadovų pokyčiais

„Esminės įtakos kainodarai turėjo pasikeitusi vadovų komanda. Atsiradus naujiems konkurentams mes nepraradome savo klientų, netgi pritraukėme naujų. Žinoma, klientai išėjo apsidairyti atsiradus naujam tinklui, bet mes apskaičiavome, kad praradome mažiau nei vieną kliento apsilankymą per mėnesį. Nauja vadovų komanda nėra aplipusi standartais ir stereotipais, dėl to pirmiausia į situaciją žvelgia iš kliento pozicijos“, – sako K.Meidė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Maxima LT“ generalinė direktorė Kristina Meidė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Maxima LT“ generalinė direktorė Kristina Meidė

Anot jos, „Maxima LT“ pajamų sumažėjimą pernai labiausia lėmė tai, kad tinklas buvo rekonstrukcijai uždaręs dvigubai daugiau parduotuvių, palyginti su 2015 m.

Nauja rinkodaros kampanija yra peržiūrimos „Maxima LT“ strategijos dalis.

K.Meidė „Maxima LT“ generaline direktore tapo sausio 9 d., ji pakeitė prieš tai „Vilniaus prekybos“ grupę palikusį Žydrūną Valkerį.

Bendrovė „Maxima LT“ šiuo metu Lietuvoje valdo 237 „Maximos“ parduotuves, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai