„Maximos“ skaitmenine rinkodara rūpinsis agentūra „SuperYou“

Prekybos tinklas „Maxima“ jau turi naujus skaitmeninės rinkodaros partnerius – trejų metų sutartis pasirašyta su prekybos tinklo skelbto komunikacijos socialiniuose tinkluose konkurso laimėtoja agentūra „SuperYou“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Maxima“
„Maxima“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pasak Ernestos Dapkienės, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės, pagrindinis kriterijus, nulėmęs naujos agentūros pasirinkimą, buvo aiškiai ir strategiškai taikliai pateiktas pasiūlymas.

„Socialiniuose tinkluose esame ne mažiau aktyvūs nei kituose sklaidos kanaluose, todėl strategija, kaip ir ką komunikuoti juose, turi būti labai konkreti. Tikiu, kad su naująja agentūra ne tik tęsime jau turimas gerąsias praktikas, bet ir įgyvendinsime naujus, drąsesnius projektus bei sprendimus“, – sako E.Dapkienė.

Apie būsimus prekybos tinklo pokyčius kalba ir „SuperYou“ atstovai. Agentūros verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė mano, kad socialinių medijų kanalai, sąveikaudami kartu ir sistemiškai, gali „Maximai“ padėti pasiekti didelių tikslų.

„Džiaugiamės galėdami pradėti darbus ne su vienu ar keliais socialiniais tinklais, o su visu paketu – pasitelkę savo strategiją kiekviename iš jų, tikrai sukursime naują patirtį ir ryšį su žmonėmis“, – žada G.Surgutanovienė.

„SuperYou“ agentūra rūpinsis darbdavio įvaizdžio komunikacija socialiniuose tinkluose, kampanijomis su influenceriais, foto ir vaizdo turinio kūrimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis