Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mažieji prekybininkai atsargiau plečia savo tinklus

Stiprėjanti didžiųjų prekybos tinklų konkurencija nuosavus parduotuvių tinklus valdančias mėsos perdirbimo bendroves verčia atsargiau vertinti plėtros galimybes ir ryžtingiau atsisakyti lūkesčių nepateisinusių prekybos vietų, tačiau trauktis iš mažmeninės prekybos gamintojai neplanuoja, rašo „Verslo žinios“.
Mėsos turguje
Mėsa vitrinoje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Nuosavos parduotuvės vis dar lieka svarbus mūsų pardavimų kanalas, kur realizuojame apie 15 proc. visos savo produkcijos, tad dėsime pastangas, kad jas išlaikytume. Taip jau yra, kad nuosavas prekybos tinklas yra gyvas organizmas, kartais turimų parduotuvių skaičius išauga, kartais lūkesčių nepateisinusias tenka uždaryti“, – sako bendrovės „Vigesta“, šiemet uždariusios 10 parduotuvių, direktorius Darius Mariukas.

Strategijos vienose rankose sutelkti ir gamybą, ir prekybą laikosi ir mėsos perdirbėja „Cesta“, Rytų ir Vidurio Lietuvoje valdanti 49 firminių parduotuvių tinklą. Šiemet įmonė naujų prekybos taškų neatidarė, tačiau nė vienos parduotuvės ir neuždarė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai