2021 02 26 /10:22

Mažmeninė prekyba per metus sumenko 4 proc., per mėnesį – 5,1 proc.

Mažmeninės prekybos apimtys Lietuvoje, išskyrus automobilių pardavimo ir remonto bei maitinimo ir gėrimų įmones, sausį siekė 897,5 mln. eurų (be PVM) – 4 proc. mažiau (palyginamosios kainomis) nei 2020-ųjų sausio mėnesį.
Vilniuje prie vėl atsidariusios parduotuvės „Humana“ rikiuojasi eilės
Vilniuje prie vėl atsidariusios parduotuvės „Humana“ rikiuojasi eilės / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Sausio mėnesį, palyginti su pernai gruodžiu, mažmeninės prekybos apimtys pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką sumenko 5,1 proc., pranešė Statistikos departamentas.

Mažmeninės prekybos įmonių, prekiaujančių maisto prekėmis, alkoholiu ir tabaku, apyvarta sausį, palyginti su tuo pačiu 2020 metų mėnesiu, išaugo 9,2 proc. iki 417,874 mln. eurų, ne maisto prekėmis prekiaujančių įmonių – smuko 14,4 proc. iki 314,623 mln. eurų, automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių – sumažėjo 7,5 proc. iki 165,038 mln. eurų.

Maisto prekėmis, alkoholiu ir tabaku prekiaujančių įmonių apyvarta per mėnesį padidėjo 2,1 proc., ne maisto prekėmis prekiaujančių įmonių – sumenko 15,4 proc., automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių – ūgtelėjo 1,9 procento.

Maitinimo ir gėrimų teikimo įmonių apyvarta sausį buvo 29,034 mln. eurų to meto kainomis ir per metus palyginamosiomis kainomis smuko 57,8 proc., o per mėnesį – sumažėjo 4,8 procento.

Užsakomasis pardavimas paštu arba internetu sausį, palyginti su 2020-ųjų sausio mėnesiu, išaugo 98 proc., o palyginti su pernai gruodžiu – smuktelėjo 0,5 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis