Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ akcininkai atmetė C.Icahno pastangas pagerinti gyvūnų gerovės politiką

Greitojo maisto tinklo „McDonald's“ akcininkai didžiule dauguma atmetė milijardieriaus Carlo Icahno pastangas paskirti du valdybos narius, galėjusius padėti įgyvendinti bendrovės gyvūnų gerovės politikos stiprinimą.
„McDonald's“
„McDonald's“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

C.Icahnas kampaniją už gyvūnų gerovę pradėjo šį pavasarį, apkaltindamas restoranų milžinę nehumaniška kiaulių auginimo praktika ir sulaužytais pažadais išspręsti šią problemą.

Visgi C.Icahno siūlyti kandidatai į valdybą surinko tik apie 1 proc. neapmokėtų akcijų turėtojų balsų, rodo preliminarūs „McDonald's“ paskelbti rezultatai, kuriuose teigiama, kad visi dvylika bendrovės direktorių buvo perrinkti į savo postus.

„McDonald's“ įsipareigoja išlikti aplinkos, socialinių ir valdymo iniciatyvų, įskaitant gyvūnų gerovės iniciatyvas, lydere, – pareiškė bendrovė. – Mūsų požiūris grindžiamas reikšmingu poveikiu bendruomenėms, kurioms jis tarnauja, kartu patenkinant klientų poreikius.“

C.Icahnas pradėjo kampaniją vasario mėnesį po daugybės susitikimų su tinklo vadovais ir „Humane Society“ atstovais.

Pasak gyvūnų teisių gynimo organizacijos, metaliniai narvai, kuriuose beveik visą nėštumo laikotarpį yra laikomos paršavedės, yra tokios maži, kad gyvūnas negali apsisukti, o tai gali sukelti sveikatos problemų, tokių kaip infekcijos ar anatominės problemos.

Greitojo maisto tinklas tvirtina ketinantis palaipsniui panaikinti tokius narvus iki 2024 metų pabaigos, motyvuodamas šio laikotarpio reikalingumą COVID-19 pandemija ir afrikinio kiaulių maro protrūkiu, sukėlusiais „precedento neturinčius sutrikimus“ tiekimo grandinėse ir pasaulinėje kiaulienos gamyboje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?