„McDonald's“ frančizes įsigijusių restoranų nerimą kelia tai, kad bendrovės centrinė valdžia nenori pagerinti ir supaprastinti sudėtingo greitojo maisto tinklo meniu.
„Jei niekas nesikeis, būsime pasmerkti“, – sakė prisistatyti nepanoręs vienos „McDonald's“ franšizės savininkas.
Šiuo metu „McDonald's“ susiduria su dideliu iššūkiu, norėdamas atsikovoti savo dalį greitojo maisto restoranų rinkoje iš konkurentų, siūlančių šviežesnį ir įdomesnį maistą.
Šiuo metu „McDonald's“ susiduria su dideliu iššūkiu, norėdamas atsikovoti savo dalį greitojo maisto restoranų rinkoje iš konkurentų, siūlančių šviežesnį ir įdomesnį maistą.
Panašu, kad pardavimų strategija, kuria bendrovė vadovavosi pastaruosius du dešimtmečius, nebeveikia.
„Meniu nėra nieko, kas jaudintų mūsų klientus“, – sakė kitos „McDonald's“ franšizės savininkas.
Jis pridūrė, kad vadybininkai vis daugiau dėmesio skiria vadinamajam „dolerio meniu“, ir dėl to klientams sudaromas įspūdis, kad šie restoranai parduoda pigų dirbtinį maistą.
„McDonald's“, turintis daugiau negu 3000 franšizių JAV, supranta susiduriantis su didelėmis problemomis. Bendrovės generalinio direktoriaus pareigas sausio pabaigoje perėmęs Steve'as Easterbookas yra pažadėjęs pagerinti „McDonald's“ maisto kokybę ir sakė, kad įmonė bandys siūlyti naujų produktų.
Be to, franšizių savininkai skundžiasi komunikacija su „McDonald's“ vadybininkais ir kaltina juos tenkinant tik trumpalaikius Volstrito įgeidžius.
„Jiems mes nerūpime, jiems rūpi tik akcininkai“, – tokį argumentą galima išgirsti iš vis didesnio kiekio franšizių atstovų.
Tačiau vadybininkams bendrovės akcininkus išlaikyti laimingus taip pat ne visada pavyksta. Nuo 2014 m. gegužės „McDonald's“ akcijos nuvertėjo 6 proc.
Galiausiai „McDonald's“ restoranų franšizę turinčios užkandinės nerimauja dėl didėjančio minimalaus atlyginimo JAV, kuris didina išlaidas krentant pardavimams.