Šiuo metu Kinijoje veikia pustrečio tūkstančio „McDonald's“ restoranų, ir kompanija ketina atidaryti dar 2 tūkst., teigiama jos pranešime. Daugiau nei 75 proc. restoranų teiks pristatymo į namus paslaugą.
„McDonald's“ taip pat pranešė baigianti formuoti strateginę partnerystę su Kinijos konglomeratu „CITIC Ltd“ ir JAV investicijų bendrove „Carlyle Group“. Anksčiau šiais metais „McDonald's“ suformuosianti bendrovė kartu su „CITIC Limited“, „CITIC Capital Holdings“ ir „Carlyle Group“, kad vėliau frančizės principu plėstų savo verslą žemyninėje Kinijoje ir Honkonge per ateinančių 20 metų.
Naujoji partnerystė bus didžiausia „McDonald's“ frančizė už JAV ribų.
„Kinija greitai taps mūsų didžiausia rinka už Jungtinių Valstijų ribų“, – pranešime cituojamas „McDonald's“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Steve‘as Easterbrookas.
Kinijoje didžiausią konkurenciją „McDonald's“ sudarys rinkos lyderė KFC.