„McDonald's“ kursis ir Marijampolėje

Užkandinių tinklas „McDonald's“ atidarys restoraną Marijampolėje. Tai bus mažiausias Lietuvos miestas, kuriame veiks šis tinklas, rašo „Verslo žinios“.
McDonald's restoranas iš vidaus
McDonald's restoranas iš vidaus / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„McDonald's“ tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Premier Restaurants“ neatskleidžia restorano atidarymo datos, bet nurodo, kad jis numatomas greitai. Leidimą restoranui išdavusi Marijampolės savivaldybė anksčiau skelbė, kad tai turėtų įvykti dar šiemet.

„Mes nuolat ieškome verslo plėtros galimybių, todėl savo akiratyje turime keletą Lietuvos miestų, kurie tiktų mūsų verslo modeliui. Pastovus Lietuvos ekonomikos augimas suteikia visišką pasitikėjimą ne tik didžiaisiais Lietuvos miestais, bet ir mažesniaisiais“, – dienraščiui sakė „McDonald's“ restoranų tinklo Baltijos šalyse generalinis direktorius Vladimiras Janevskis.

Pasak jo, investicijos į naująjį restoraną Marijampolėje sieks 1 mln. eurų, jame planuojama sukurti 40 darbo vietų.

Leidinio teigimu,Marijampolės miesto centre nuo 2015 metų veikia ir „Hesburger“ tinklo restoranas, dar vienas šio tinklo restoranas yra įsikūręs Marijampolės rajone šalia kelio „Via Baltica“.

BNS liepą skelbė, kad „Premier Restaurants“ praėjusiais metais uždirbo 1,982 mln. eurų grynojo pelno – 1,4 proc. mažiau nei 2016 metais, kai jis buvo 2,01 mln. eurų.

Bendrovės apyvarta per metus išaugo 15,8 proc. iki 22,584 mln. eurų, teigiama Registrų centrui pateiktoje „Premier Restaurants“ 2017 metų ataskaitoje.

Penai Lietuvoje atidaryti du nauji „McDonald's“ restoranai, o iš viso šalyje šiuo metu veikia 13 „McDonald's“ restoranų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis