Sandorio sumos „McDonald’s“ savo pranešime nenurodė, tačiau britų verslo dienraštis „The Financial Times“ rašo, jog už dirbtinio intelekto bendrovę bus sumokėta apie 300 mln. JAV dolerių.
Tai pirmasis „McDonald’s“ įsigijimas per kelerius pastaruosius metus ir didžiausias per pastaruosius du dešimtmečius.
Prieš septynerius metus įkurta „Dynamic Yield“ kuria technologijas, kurios leidžia automatiškai parinkti turinį, kuris, atsižvelgiant į įvairius veiksnius, kaip antai, oro sąlygas ar dienos metą, bus rodomas ekranuose.
Pavyzdžiui, karštą dieną elektroniniuose valgiaraščiuose bus rodomi gaiviųjų gėrimų arba ledų pasiūlymai.
„McDonald’s“, kuri beveik 38 tūkst. restoranų kasdien aptarnauja apie 68 mln. lankytojų, planuoja jau šiemet pradėti diegti šią technologiją prie JAV restoranuose įrengtų automobilių aptarnavimo langelių „McDrive“. Vėliau technologija bus diegiama ir užsienyje.
Tinklas technologiją ketina įdiegti ir savo restoranuose, ir savo mobiliojoje programėlėje.
Apie 200 darbuotojų turinti „Dynamic Yield“ teikia paslaugas, be kita ko, baldų prekybos grupei „Ikea“, elektroniniam prekybos centrui „Ocado“, „Fendi“ ir „Forever 21“.
Užbaigus įsigijimą, „Dynamic Yield“ veiks kaip atskiras „McDonald’s“ padalinys ir toliau teiks paslaugas dabartiniams klientams.