„McDonald's“ planuoja savo darbuotojus pakeisti kompiuterinėmis technologijomis, kurios priims „McDrive“ klientų užsakymus ir perduos informaciją į virtuvę. Bendrovė tikisi, kad tai paspartins aptarnavimo procesą ir, atitinkamai, padidins „„McDrive“ paslaugos populiarumą.
Šiuo metu „McDonald's“ išbando panašią sistemą savo restoranuose Čikagoje, tačiau ją vis dar kontroliuoja darbuotojai, kurie yra pasirengę padėti, jei to prireiktų.
„Apprente“, turinti mažiau nei 20 darbuotojų, yra jau trečioji per pusmetį greitojo maisto tinklo įsigyta verslo įmonė, deranti su „McDonald's“ strategija didinti mašinų ir dirbtinio intelekto naudojimą, rašo „Bloomberg“.
„Esame įsitikinę, kad einame teisingu keliu kurdami infrastruktūrą ir stiprindami savo buvimą Silicio slėnyje“, – pažymėjo „McDonald's“ generalinis direktorius Steve'as Eastbrookas.
„McDonald's“ taip pat investuoja į maisto užsakymo programas ir užsakymų stendus įmonės restoranuose.
2017 metais įkurta „Apprente“ kuria technologijas, leidžiančias atpažinti pokalbio kalbą. Tokias technologijas galima plačiai pritaikyti greitojo maisto srityje, o „McDonald's“ jau išbando šias technologijas dviejuose restoranuose ir, pasak S.Eastbrooko, planuoja jas įdiegti savo restoranuose visose Jungtinėse Valstijose.
Šių metų pradžioje „McDonald's“ įsigijo duomenų apie klientų pageidavimus rinkimo technologijų įmonę „Dynamic Yield“. „McDonald's“ pažymi, kad jie naudoja „Dynamic Yield“ sukurtus įrankius parengti pasiūlymus klientams atsižvelgiant į paros laiką, orą, eismo spūstis ir kitus veiksnius.
Balandį „McDonald's“ įsigijo mobiliųjų programų kūrimo bendrovės „Plexure Group“ akcijų paketą.
Nuo šių metų pradžios McDonald's“ akcijų vertė išaugo 22 procentais.