Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ produkcija pasibaisėjęs amerikietis prašo jam gražinti 1,27 dolerio

Vienas Kalifornijos gyventojas, pasipiktinęs „McDonald's“ parduodamų skrudintų mocarelos lazdelių kokybe, nori, kad greitojo maisto tinklas jam kompensuotų nuostolį – 1,27 dolerio, sumokėtus už nepatikusio maisto porciją, rašo naujienų svetainė cnn.com.
„McDonald's“ restoranas San Franciske
„McDonald's“ restoranas San Franciske / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Chrisas Howeas ieškinį greitojo maisto tinklui federaliniame teisme iškėlė sausio 29 d. Vyras siekia, kad nuostoliai būtų atlyginti visiems „McDonald's“ klientams JAV. Anot C.Howeo, klientai klaidinami, nes galvoja, kad pinigus moka už tikrą mocarelos sūrį.

Bendrovės tinklalapyje aiškinama, kad lazdelės gaminamos iš „100 proc. tikro lydyto mocarelos sūrio“.

Kliento skunde rašoma, kad vietoje restorano reklamose ir ant pakuotės vaizduojamos tikros mocarelos, iš tiesų lazdelėse naudojamas sūris turi krakmolo ir kitų užpilde naudojamų priedų.

„Priežastys, kodėl taip daroma, yra akivaizdžios: įdėdamas priedus į lazdeles „McDonald's“ sutaupo pinigų ir didina pelną“, – tvirtinama skunde.

Bendrovės tinklalapyje aiškinama, kad lazdelės gaminamos iš „100 proc. tikro lydyto mocarelos sūrio“, o priedai, tarp kurių yra krakmolo, sudaro mažiau negu 2 proc.

C.Howeas tikina, kad mocarelos lazdelės buvo ištirtos ir išsiaiškinta, jog jose vandens ir krakmolo kiekis viršija federaliniu lygiu nustatytas normas.

„McDonald's“ mocarelos lazdeles pradėjo siūlyti savo klientams praėjusių metų vasarą.

Bylą greitojo maisto milžinei iškėlęs amerikietis mocarelos lazdelėms neatsispyrė Kūčių vakarą ir tikina, kad nebūtų išleidęs 1,27 dolerio, jeigu būtų žinojęs apie produkte naudojamus priedus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos