Tai 15min patvirtino „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimir Janevski.
„Esame informuoti, kad mūsų restoranai šiandien patyrė techninį sutrikimą. Problema jau yra išspręsta. Dėkojame klientams už kantrybę ir atsiprašome už galimus nepatogumus“, – komentavo jis.
Pats restoranų tinklas pavadino tai „technologiniu sutrikimu“. V.Janevski 15min taip pat tikino, kad problema nėra susijusi su kibernetinio saugumo įvykiu.
Priminsime, kad šio restorano klientai dėl sutrikimų skundėsi visame pasaulyje.
„McDonald's“ padalinys Japonijoje socialiniame tinkle „X“ paskelbė, kad dėl sistemos gedimo laikinai stabdoma daugelio šalies restoranų veikla.
Kinijoje kelias valandas taip pat buvo sutrikdyta bendrovės veikla, ir tai tapo karšta tema socialiniame tinkle „Weibo“. Vėliau įmonė pranešė, kad užsakymų internetu sistema buvo visiškai atkurta.
„McDonald's“ padalinys Honkonge socialiniame tinkle „Facebook“ parašė, kad neveikia užsisakymo funkcija mobiliojo telefono programėlėje ir savarankiško užsisakymo aparatuose, tačiau vėliau pranešė, kad sistema palaipsniui atkuriama.
Pietų Korėjoje „Mconald's“ svetainėje buvo pateiktas klaidos pranešimas.
Remiantis žiniasklaidos pranešimais, taip pat nukentėjo įmonės tinklai Singapūre, Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.
Čikagoje įsikūrusi „McDonald's Corp.“ teigė, kad problemos nesusijusios su kibernetinio saugumo problema.